abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53262641
Als opdracht aan mijn leerlingen, moesten ze een A4 schrijven en inleveren. De inhoud is niet belangrijk

Ik ben eigenlijk Opleidingsmanager, maar ik moest een leraar vervangen.

Komt er zo'n leerling met een onleesbare brief met hyroglieven waar zelfs de doorgewinterde egyptenaar nog problemen mee zou hebben! Ik heb het niet aangenomen en zachtjes er op gewezen dat een brief op een computer netter zou zijn.

Wat een leerling, ik zeg objectief dat de brief echt niet te lezen was.
Maar nee hoor, hij moest moeilijk doen en het schrijven met pen en papier of het de normaalste zaak van de wereld was in dit digitale tijdperk! Ik heb het 'm maar over laten typen op de computer.

Klacht: Leerlingen die niet kunnen schrijven.
  Eindredactie Games dinsdag 18 september 2007 @ 07:36:03 #2
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53262647
als je tegen een Pool zegt: Ga maar een huis bouwen, en hij bouwt er een die jij niet wil, dan is het toch ook niet zijn schul
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_53262660
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 07:36 schreef donald_dick het volgende:
als je tegen een Pool zegt: Ga maar een huis bouwen, en hij bouwt er een die jij niet wil, dan is het toch ook niet zijn schul
Als ie er eentje bouwt die schots en scheef staat is dat zijn schuld wel. Rechte muren, dakje, etc zijn toch wel vanzelfsprekende dingen voor een huis.
pi_53262663
heheh wederom een mooie lemming van je
pi_53262666
uit een aspergernest
  PR/Manusje van alles dinsdag 18 september 2007 @ 07:41:56 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_53262679
Tering het topic na het orgineel in de new topic list
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')