Daarom moesten wij vroegah ook altijd alles getypt en geprint inleverenquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:20 schreef mrPanerai het volgende:
was je gewoon je huiswerk vergeten te maken en heb je 's ochtends op de bus nog snel wat neergepend?
Precies, in mijn tijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:34 schreef Dipkip het volgende:
Wat belachelijk, met een pen kunnen schrijven is ook belangrijkiedereen kan typen, de snelheid merken ze toch niets van. Echt idioot zeg, ik ben pas 7 jaar van de middelbare af en wij mochten niet eens typen
![]()
Wat is het origineel dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:50 schreef donald_dick het volgende:
slechte lemming
Ja sorry mevrouw, ze hadden geen printer in de busquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarom moesten wij vroegah ook altijd alles getypt en geprint inleveren
Memories....quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:17 schreef Plots het volgende:
Ik moest een a4'tje schrijven en inleveren als opdracht.
De inhoud is niet belangrijk.
Nou viel op mijn amateuristische school al de leraar uit die ik voor het vak had![]()
Komt de Opleidingsmanager haar plaats vervangen die ene les.
En bij haar moest ik dan mijn opdracht inleveren.
Maar ze nam hem niet aan omdat ze zegt: "Een computer brief is netter."
Wat een kutwijf, ik zeg objectief dat mijn brief netjes was en goed te lezen is.
Maar nee hoor, zij moet moeilijk doen en wat eens de normaalste zaak van de wereld was, wordt nu niet meer geaccepteerd. Moest ik die brief overtypen.
Klacht: School die geen handgeschreven brieven meer aanneemt![]()
Heb ik (veel later) eens gedaan op het HBO, een verslag van een practicum milieutoxicologie. Ongeveer 10 minuten voor de deadline hield de printer er mee op, verslag op een diskette geknald en zo ingeleverd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:42 schreef allsystemshalt het volgende:
Gewoon als binair bestand inleveren![]()
regel 2: als hij geen gelijk heeft...dan roep je gewoon een stel mocros om 'm neer te stekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:54 schreef liefie_ het volgende:
niet zeuren
regel 1: de leraar heeft gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |