Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand mij nog gezien op RTL nieuws gisteravond?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand mij nog gezien op RTL nieuws gisteravond?
Ik was zo'n anderhalve seconde in beeld.quote:
Wat er stond was anders voldoende voor een fikse rel tussen Arma en deze zwakzinnige paella vreterquote:
Ik liep hier net m'n kantoor uit gistermiddag op weg naar m'n lekkage, toen één of andere interviewmiep een microfoon onder m'n neus duwde en vroeg wat ik van de looneis van de vakbonden vind. De mogelijkheid om voor eens en voor altijd mijn zegje te doen tegen de Nederlandse bevolking greep ik uiteraard met beide handen aan. Nooit eerder genoemde inzichten in het stelsel van beloningen en werk, verdiensten en arbeid, spuide ik in het rond. De wereld zou kennisnemen van dit alles. Verbetering zou nog slechts een paar stappen verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:49 schreef scarefreak het volgende:
Waarvoor was je eigenlijk met je porum op het commerciele nieuwskanaal?
Gisteren wat mot met ene Danny. Denk niet dat het er nog van komt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:06 schreef scarefreak het volgende:
Nou Arma waar blijft je blauwe kleur?
Dit is dan ook het leukste stuk om uit te zendenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Helaas zonden ze alleen de opmerking 'meer is altijd leuker', waarbij ik met een debiele lach op m'n kop sta, uit.
Sow... als dit niet een lekkage is...quote:
Nou, de trein deed het ook niet echt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:19 schreef Joene het volgende:
Mogguh !
Moet naar zoetermeer maar de a7 staat helemaal stil dus ik wag ff .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |