Wij zijn niet zo lullig, karakters die later hun eigen games krijgen doen ook gewoon mee, Luigi, Yoshi, Zero.)quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yoshi is geen sidekick , het is een volwassen game karakter. begrijp dus niet wat die in de lijsten doet.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Beter Yoshi dan zo'n robot uit star wars.Eigenlijk vind ik gewoon dat Luigi had moeten winnen maarja, dit is ook goed.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:07 schreef SpankmasterC het volgende:
De Cole-train baby! Woow!
Vuurspugen, okee. Maar dit:quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat is er gay aan yoshi?
Een vuurspugende eiergooiende draak is toch gaaf
Banjoquote:Op woensdag 19 september 2007 09:18 schreef Deceit het volgende:
waarvan is Kazooie dan een sidekick?
* Jesse_ gooit Jurassic Park om AQuila360's orenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef AQuila360 het volgende:
Van die beer! of ja zijn eigenlijk gelijk waardig!
Maja als een uitgestorven groene dino kan winnen hoef je het zowiezo niet meer serieus te nemen!
Hk-47 Komt ook echt! Dino's niet meer!
Yoshi is wel okay, goed ontworpen karakter, gemaakt van hele simpele lijnen. Uit de tijd dat je met tien gekleurde pixels nog iets aansprekends moest maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Beter Yoshi dan zo'n robot uit star wars.Eigenlijk vind ik gewoon dat Luigi had moeten winnen maarja, dit is ook goed.
Jurassic Park is wel mega tofquote:Op woensdag 19 september 2007 12:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
* Jesse_ gooit Jurassic Park om AQuila360's oren
er is er een uitgekomen op de snesquote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jurassic Park is wel mega tofIk was ooit ook echt dino gek
![]()
Er was toch sprake van een Jurrasic Park game die nog uit zou komen? Zeker weer stop gezet!
Die was grappig wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er is er een uitgekomen op de snes![]()
turok op de 360/ps3quote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die was grappig wel.
Maar ik wil een soort free-roaming eiland vol met dino's![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |