Linkje please!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Check zijn Hyves nog maar eens, met name de foto's van zijn "niet homosexuele" vriendjes.![]()
http://dennis-bax.hyves.nl/
Dat is toch ook een rancuneus kutkreng.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze het nog veel erger kan maken.
Nou, kom op Naad, laat maar horen dan.![]()
Nadia deed net ook even uit de doeken hoe het in de uitzending gebracht was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel duidelijk dat ze 'achter' Dennix even fijntjes inzage hebben gegeven in de buitenwereld .....
Tuurlijk, maar het gaat hier om Dennix, dan mag wat mij betreft alles.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is toch ook een rancuneus kutkreng.
Uiteraard! Ga vooral door want ik doe een Copycat momenteel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het gaat hier om Dennix, dan mag wat mij betreft alles.![]()
Dat zijn ook enge trekjes. Net als dat hij al Nadia's post wil lezen als het over hem gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:
nix wil voortaan bij de gesprekkken met nada en Amanda zitten als het 'erover'gaat.
Vind ik ook, girltalk is met de girls.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:
nix wil voortaan bij de gesprekkken met nada en Amanda zitten als het 'erover'gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |