Te Tokyo heb ik me bek een beetje verbrandt aan de verse en zeer warme Teriyakiburger.quote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef Pakspul het volgende:
Jij verwacht dat je bij de Mac vers en warm eten krijgt?![]()
Niet alles is een boek met plaatjes.quote:Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven?
Was na de eerste zin al gekapt met lezen..![]()
schop die gozer van z'n bankje en laat 'm een beetje opschieten met die burgersquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef Barachem het volgende:
[..]
Niet alles is een boek met plaatjes.
De IKEA, dat klopt.quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef Tommeke het volgende:
Klopt, die lui zijn fucking traag! Echt niet normaal, wat een koeien daarIk ga meestal naar die bij de IKEA, is maar een klein stukje verder vanaf m'n huis!
Ooit boeken gelezen?quote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Netsplitter het volgende:Dus
Waarom zo'n lap tekst.
Kan toch ook in 3 zinnen.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ooit boeken gelezen?
Enne, samenvatting is aan het eind van TS, wat zeikt gij nou, gij ongeduldige?!
Natuurlijk, dat komt ook omdat jij mijn topic verspamt met gevraag naar samenvattingen die er al zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 22:00 schreef Netsplitter het volgende:Boeken hebben inhoud, dat kan ik van dit draadje niet zeggen...
quote:Op maandag 17 september 2007 21:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Het is toch godverdomme "FAST FOOD"? Waarom is het dan in godsnaam zo SLOW?![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |