Ze is toch misschien helemaal niet uitgewoond? maar gewoon groot geboren?quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Grote of kleine pikken daar heb ik het toch niet over
Maar je noemt dingen die ik niet heb gezegd vandaar mijn reactie.
Het probleem is gewoon ze wil een relatie met hem, maar laten we eerlijk zijn, sex in een relatie is belangrijk en als je weet dat ze uitgewoond is en dus geen fijne sex met haar kan hebben, hoe ga je dat zeggen
Dan kijkt-ie toch verder, wat is het probleem? En met wat meer respect over haar praten mag ook wel hoor. Het is gewoon haar bouw en heef niks met haar seksverleden te maken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:32 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Staat er ergens dat wij lelijk zijn?
Staat er ergens dat ik of mn maat er op af neuken en dat wij heel goed zijn in bed?
Waar het hier gewoon om gaat, hij vind het niet fijn een meid te neuken waar 5 pikken in passen
Zoals reeds eerder gezegd, hoe weet je dat ze heel veel seks gehad heeft?quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Het probleem is gewoon ze wil een relatie met hem, maar laten we eerlijk zijn, sex in een relatie is belangrijk en als je weet dat ze uitgewoond is en dus geen fijne sex met haar kan hebben, hoe ga je dat zeggen
Dan zie ik het probleem niet zo. Tenzij ze half Lutjebroek heeft gehad....quote:Op maandag 17 september 2007 22:13 schreef GambinoT het volgende:
Tja ik weet zelf niet of het fijn is of niet, hij zegt in ieder geval van niet, wat het probleem is, dat ze nu al een hele tijd met elkaar om gaan en een hechte band met elkaar hebben..
ik confronteer je met je eigen conclusies, schat, maar dat pik (quote:Op maandag 17 september 2007 22:02 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijker strakker, maar heeft er misschien wel een gros meer gehad.quote:en op naar de volgende
zoals partner ruil.....schat?quote:Op maandag 17 september 2007 22:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ik confronteer je met je eigen conclusies, schat, maar dat pik () jij dus niet op.
je conclusies zijn verkeerd dus, ze IS NIET uitgewoond, ze is zo van nature, en als dat jou of jouw vriend niet bevalt, en dusdanig belangrijk is, en dat kan sex idd zijn, dan is het gewoon pech en op naar de volgende....
of je neemt dat voor lief en je wordt wat vindingrijker en creatiever in de bedstede....
hard en droog nemen of zogeeft de illusie van strak
dat noemen we dat niet UITgewoond, maar INgeredenquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Bins het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijker strakker, maar heeft er misschien wel een gros meer gehad.![]()
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd isquote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef appelsap het volgende:
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze niet is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is.
Uitgewoond in de zin zoals jij het gebruikt is uitgelebberd door teveel neuken. En dat is zeker niet het geval.quote:Op maandag 17 september 2007 22:38 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is
Dat dus!quote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
super mooie jongen, maar oerdom....
Precies, en deze reaktie komt van een dame, die weten wel hoe het zit.quote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef appelsap het volgende:
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat ze niet is uitgewoond als dat al 20 keer gezegd is.
Als de ligging goed is, knap je het gewoon weer op.....quote:Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef zhe-devilll het volgende:
als een woning uitgewoond is neem je een ander huis..
oooh joh, ik ben zo'n schat, echtquote:
en het voordeel daarvan is, als ze dat onder de knie heeft, dan kan ze je leeg 'melken' zonder dat jullie bewegen, toch gestimuleerd worden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
oooh joh, ik ben zo'n schat, echt
laat haar 'stippeltjes plassen' , oftewel de bekkenbodemspier trainen, scheelt ook weer, geen knijpkat maar een knijppoes dus zeg maar ....
Het is maar waar je je druk over maken, ik zou juist blij zijn dat ze wat meer ervaring heeft, maar goed.quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is ook allemaal mogelijk, maar zoals hier boven al staat een mooie dame heb je vaak niet alleen gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |