Die heb ik ook wel, maar ik scheur ze er altijd uit in mijn slaap, dus geen optiequote:Op maandag 17 september 2007 16:59 schreef Geerd het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe vaak moet ik dit plaatje nog posten?
Tsja, je hebt mensen en je hebt mensenquote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 2 gepensioneerde buurmannen en beiden klussen enkel in het weekend, het liefst voor 9 uur, want dan zijn ze lekker vroeg klaar...![]()
Dan breng je ze niet goed inquote:Op maandag 17 september 2007 17:03 schreef flamoes het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel, maar ik scheur ze er altijd uit in mijn slaap, dus geen optie![]()
Eensch.quote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
niet zeiken en doorslapen man, watje
Dan heb je ook geen last van lawaaimakende buren ofzoquote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Swiffer het volgende:
Of je gaat op een flat wonen... dan heb je geen grasmaaiers
Echt wel.. Ik ben er zelf elke keer weer verbaast van hoe ik die dingen eruit gekregen heb in mijn slaap..quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:56 schreef flamoes het volgende:
het was daarna laat geworden, dus lag nog te slapen en inene is het net alsof er een helikopter in de tuin staat![]()
Uhmzz ik gebruik ze elke nacht, en op de motor en als ik ze uit wil doen heb ik vaak de motorsleutel nodig of de schroevendraaier die hier ligt.(platkop)quote:Op maandag 17 september 2007 18:06 schreef flamoes het volgende:
[..]
Echt wel.. Ik ben er zelf elke keer weer verbaast van hoe ik die dingen eruit gekregen heb in mijn slaap..
En voor de rest hier; verder ben ik blij dat jullie zo met me mee leven.
Bekend probleem dus![]()
Omdat ze doordeweeks werken of net gewerkt hebben en er dus geen zin in hebben?quote:Op maandag 17 september 2007 17:46 schreef Olep het volgende:
helemaal mee eens. Waarom in het weekend
minder dan in je 2 onder 1 kapje, geloof me..quote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen last van lawaaimakende buren ofzo![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Swiffer het volgende:
Of je gaat op een flat wonen... dan heb je geen grasmaaiers
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:36 schreef Lyzio het volgende:
Dan ben je ook niet moe genoeg geweest en ben jij er zo eentje die zich aan alle geluid stoort en ook nog eens alles hoort. Je zult 't waarschijnlijk ook pikdonker moeten hebben alvorens een oog dicht te kunnen doen. Dan moet je een paar kurken in je oren douwen en zo'n dingetje opzetten wat Gordon ook heeft.
Neuh, gewoon in 't algemeen. Wakker worden als je moe bent kan best, als je echt moe bent dan val je toch wel weer in slaap.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hebbie het tegen mij?
Zo ja: Nou, het was alsof ze bij m'n voordeur stonden. Daar hoef je geen licht of diepe slaper voor te zijn om daar wakker van te worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |