van haar?quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef TryX het volgende:
Foto? Je dacht toch niet weg te komen zonder een foto gepost te hebben hé?
Daar heb ik ook wel eens mee te maken gehad. Het kan best goed aflopen als je je ervoor inzetquote:
is niet meer zo, ben te lui om mn fb aan te passenquote:
ik ga toch wel wat proberen morgenquote:Op maandag 17 september 2007 16:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens mee te maken gehad. Het kan best goed aflopen als je je ervoor inzet![]()
Maar meestal is het verstandig om het te laten varen.
Als je niet uitkijkt gaat het straks niet goed met jou door toedien van die vriendquote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga toch wel wat proberen morgenniet geschoten is altijd mis
en naar mijn idee hadden we pas wel flink oogcontact
en met die vriend schijnt het niet goed te gaan
![]()
boeiend dan heb ik in elk geval wat gehadquote:Op maandag 17 september 2007 16:19 schreef Swiffer het volgende:
En als puntje bij paaltje komt denkt ze idd verliefd op je te zijn, maar onbewust ben je een escape om onder die andere relatie uit te komen, en komt ze er na 2 maanden achter dat ze je gebruikt heeft, en dus niet met je verder wil...
daar maak ik me geen zorgen over; ik woon ongeveer 75 km uit de buurt en het schijnt een sukkel te zijnquote:Op maandag 17 september 2007 16:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt gaat het straks niet goed met jou door toedien van die vriend
Bij verliefdheid ga je soms dingen zien die er niet zijn..quote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga toch wel wat proberen morgenniet geschoten is altijd mis
en naar mijn idee hadden we pas wel flink oogcontact
en met die vriend schijnt het niet goed te gaan
![]()
idd....quote:Op maandag 17 september 2007 16:25 schreef floris.sp het volgende:
en ze is bezet. nou ik zie het probleem niet hoor vriendjes kunnen ongelukjes krijgen![]()
lol, en nu één van de betreffende chickquote:
doen we maar niet héquote:Op maandag 17 september 2007 16:30 schreef TryX het volgende:
[..]
lol, en nu één van de betreffende chick
Jawel, PM mij, wil kijken of het neukbaar isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |