Omfg, ben blij dat die Natasha dr uit is, wat een zeikwijf. Wederomg aat de persoon die ik het irritantst vond dus naar huis.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef NegaSado het volgende:
Knapte meisje moet er uit. Nou, dan mag die show wel van de buis.
Helemaal mee eens. Wat een zelfingenomen persoon zeg. "Ik wil niet dat dit Japan is". Jezus.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:51 schreef Eveli het volgende:
[..]
Omfg, ben blij dat die Natasha dr uit is, wat een zeikwijf. Wederomg aat de persoon die ik het irritantst vond dus naar huis.![]()
Idd, en iedereen elke keer op hem stemmenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:50 schreef DarkElf het volgende:
die corné is echt lachende enige die echt zijn best doet en nog belangrijker:
lol heeft
nou, ik wil niet natasja defenden maar ze zei: ze kunnen wel ja zeggen, maar je weet nooit wat ie dan in de avond doet (ofwel: ze zeggen vaak ja maar ze bedoelen nee). Ze zei bij terugkomst ook dat DAT het grote probleem was dat ze had met japanners, omdat je er in principe zo niet op kan vertrouwen.. Voor de rest had ze het er prima gehad ( was eigenlijk de enige vrouw die alle opdrachten heeft gedaan), alleen ze had het vrij moeilijk met de communicatie. En ach, het is maar tvquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:50 schreef linebear het volgende:
de vrouwen zijn echt allemaal mutsen... walgelijk. Ik zou zeggen geniet ervan muts...
Oh ik kan nooit meer normaal naar een Japanner kijken, met te denken wat hij savonds gaat doen. Tjonge wat een debiele uitspraken...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:01 schreef SnowDoggg het volgende:
Nee, het komt niet! In plaats daarvan komt "1 jaar terugblik gouden kooi"![]()
Kom je lekker op tijd mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:07 schreef Liquidootje het volgende:
ow ja dit moet ik ook eens gaan volgen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:50 schreef SureZal het volgende:
heeft iemand de aflevering al captured? ^__^
(zodat deze ergens geupload kunnen worden..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |