Je hebt gewoon een kut pc. Bij mij draait alles hardstikke goed. En ja ik heb Vista voor de MS bashers hier.quote:Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef Kenkerkees het volgende:
Wat een grandioos tyfusspel is dat zeg, het zit echt VOL met bugs!
Vastlopers, beeld dat opeens gaan flikkeren, het spel dat opeens niet meer wil laden, rijd je op een weg ben je een race aan het doen moet hij opeens de weg verder laden en rijden je tegenstanderds gewoon verder over de weg die nog geladen moet worden
Oftewel, kutspel.
Nu maakt mn schijf ook nog veel lawaai en start de pc niet meer op. Wie kan helpen?quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef L.Denninger het volgende:
Da's een bekend probleem, dan moet je even je motherdisc defragglen.
How to defraggle your motherdisc
Dan is je videokaart kapot.quote:Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Nu maakt mn schijf ook nog veel lawaai en start de pc niet meer op. Wie kan helpen?
quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kut pc. Bij mij draait alles hardstikke goed. En ja ik heb Vista voor de MS bashers hier.
Waarom doen dan alle andere games het prima en vormt TDU een probleemquote:Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef invine het volgende:
je pc is kut bij mij doet hij het goed!
je pc is kutquote:Op maandag 17 september 2007 21:48 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Waarom doen dan alle andere games het prima en vormt TDU een probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |