abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203497
Kon het net toch niet laten om maar ff dat telefoonnummer (0909-8808) te bellen om op Sabine te stemmen, zo graag wil ik haar weg hebben.
99 cpm kost het nummer en voor het simpele stemmen alleen ben je al ca 3 en een halve minuut kwijt!
Je krijgt allemaal onzinnige info te horen die je helemaal niet boeit, het enige wat je wilt is Sabine wegstemmen en dat kost je dus Ca 3,50

Kan iemand mij vertellen hoe lang het stemmen via internet ongeveer duurt (de rest van mijn studentenhuis 'moet' nog stemmen namelijk)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:18:00 #2
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_203498
Zie het bericht "BB stemmen via inet nu ook $$" op de Fok! BB-pagina, Digger. Volgens mij staat het bij de berichten van gisteren.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_203499
Jigsaw, dat weet ik, maar er staat niet bij hoe lang je erover doet om via internet je stem uit te brengen.
Dat is wat ik graag zou willen weten namelijk en ik denk ook anderen wel die als ze willen stemmen het op de goedkoopste manier willen doen.
Dus wat is goedkoper om te stemmen, via Internet of toch dat trage zeikerige telefoonnummer bellen?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:33:00 #4
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_203500
Ik gok dat Internet iets goedkoper is, maar als ik zo de posts bij topic "Nu ook betalen bij stemmen via internet!!!!!!" lees, denk ik dat ik er maar helemaal vanaf zie
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_203501
Ik meen te weten dat de kosten in hele minuten worden afgerekend. Dus de genoemde F3.50 moet denk ik F 4.00 zijn. En hier zie je dan weer de reden voor de plaatsing van Mona. Simpel, het budget zou anders de inkomsten van een kijkersbelronde missen. Hoeveel mensen bellen er tot aan donderdag, VEEL.
Aangezien endemol(callfactory) de lijnen zeer goedkoop inkoopt, zou er wel eens F 3.00 gulden per stemming ten goede van de produktie kunnen komen. Ik realiseer me dat ik hier over ruwe globale cyfers spreek. Aan jullie om een totaal schatting van de inkomsten te maken. Vergeet niet voor het totall de uitkomst te vermenigvuldigen met het totaal aan kijkersbelrondes. Het is niet voor niets dat we, zeg maar DRIE dagen de tijd krijgen om telefonisch te stemmen, iets wat voor een eenvoudige telefonische stemming niet nodig is. Zie de voorbeelden bij andere programmaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')