En het onvermijdelijke: "Ik drink nooit meer" uitkramenquote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.
En er iets van opsteken voor de volgende keer
Eensch!quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
eigen schuld
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?
Nou, nu issie gewoon ziek.quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch ieder weekend brak en aant miepen?
en gewoon wat minder zuipenquote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon ff doorzetten. Goed muziekje op en op een comfortabele plek liggen/zitten wachten tot je wat meer kan hebben.
En er iets van opsteken voor de volgende keer
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.quote:Op maandag 17 september 2007 20:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, nu issie gewoon ziek.
Het heeft geen nut om te zeggen dat 't zijn eigen schuld is want dat weet hij zelf ook wel.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij is toch iedere dag brak en aant miepen?
Het is echt heel erg lang geleden dat ik zo erg naar de klote ben als nu. Normaal is het altijd wel uit te houden opzich..quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.
Mee eens, maar zo leer je je grenzen kennen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou ik benadruk t alleen ff en zal geen "ach gossie" posten of whatever, je klem zuipen tot je er ziek van bent en dat keer op keer doen is gewoon dom.
en daarvan aktequote:Op maandag 17 september 2007 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
drink nooit meer
Dat vooral. En WATER drinkenquote:
Hij staat genoteerdquote:
Hoog filosofisch gehalte heb je trouwens in je sigquote:
tevens wist ik dat je d'r op zou lettenquote:Op maandag 17 september 2007 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck krijgt 1 kus meerOh maar ik 2
jes dan mag t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |