Stap dan gelijk overquote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef knep het volgende:
Same here, prutsers. Als dit nog een paar keer voorkomt dan ga ik toch echt naar Rabobank overstappen.
Tja, er is nog weleens wat mis inderdaad. Maar wat ik echt niet zou willen missen is dat je gewoon even wat over kan maken als je internet in de buurt hebt. Op de uni, op vakantie, als je in de stad loopt. Simpelweg inloggen en je smsje overtypen. Volgens mij is dat bij andere banken een stuk lastiger.quote:
Random reader meenemen in je tas. Daarnaast hebben iig Rabobanken in elk kantoor wel een PC staan waar je kunt internetbankierenquote:Op maandag 17 september 2007 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens mij is dat bij andere banken een stuk lastiger.
Ja joh, ik ga een beetje zo'n ding meenemen overal waar ik heen ga...quote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Random reader meenemen in je tas. Daarnaast hebben iig Rabobanken in elk kantoor wel een PC staan waar je kunt internetbankieren![]()
Dan stap je een Rabobank binnen. Als je tijd hebt om een internetcafe te vinden kun je ook een Rabobank inlopenquote:Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja joh, ik ga een beetje zo'n ding meenemen overal waar ik heen ga...
maar het werkt welquote:Op maandag 17 september 2007 13:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rabo heeft kutinternetbankieren.
Ik heb het niet alleen over een internetcafe. Afgelopen zaterdag zat ik bij een vriend thuis die nog geld van me kreeg van de vakantie, ik vind het dan relaxed dat ik het gelijk over kan maken via zijn internetverbinding. Als ik op zoek moet naar een rabobank om geld over te maken is heel het nut van internetbankieren een beetje verdwenen hequote:Op maandag 17 september 2007 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan stap je een Rabobank binnen. Als je tijd hebt om een internetcafe te vinden kun je ook een Rabobank inlopen![]()
hulde voor de man die luldequote:Op maandag 17 september 2007 13:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nee, ik stap niet over naar de jodenbank en Rabo heeft kutinternetbankieren.
Stap dan over naar een echte bank. Rabobank zijn pas een stelletje bureaucratische prutsers. Hoe vaak ik wel niet gehoord heb 'nee dat kan niet, dat zijn verschillende afdelingen'.quote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef knep het volgende:
Same here, prutsers. Als dit nog een paar keer voorkomt dan ga ik toch echt naar Rabobank overstappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |