en nog wel voor zijn dertigste.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
slecht nieuws
brian wil zich voortplaten
Hij heeft na al die tijd eindelijk iets gevonden om van Amanda af te zijnquote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef Dreamboy het volgende:
Brian wil binnen 4 jaar vader worden ,omdat hij een niet te oude vader wil zijn voor zijn kinderen.
Amanda. ja dat gaat niet met mijn hoor ik ben nog vet jong dan.
Brian. ja dat scheiden de wegen he.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
slecht nieuws
brian wil zich voortplanten
Hij wil natuurlijk ook even laten zien wat hij kan met haar kapsel.quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef riri het volgende:
Is wel duidelijk dat Stanley gek is met Lieke...
Wel leuker dan een eetwedstrijd. of een catwalk voor mannen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Kapper Stanley vertrok en Huub komt in de
huiskamer terug waar Jaap, Amanda en Brian zijn)
Brian: Zo, Huub wat gaan we nu doen?
(Wat te organiseren?)
Een catwalk voor mannen, eetwedstrijd.
Huub: Een drinkwedstrijd.
Origineel![]()
Lieke was ook ziek...de dag dat ze zich erg beroerd voelde heeft ze aan alle dingen nog meegedaan...ze gaf geen kik....dat spel in de tuin deed ze gewoon aan mee en ook 's nacht gewoon nar Giel...heb haar niet één maal horen klagen..quote:Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat hij over een half uur weer de oude is, even douchen en klaar.
Ik klok dit even voor de statistieken hoe lang het duurt voordat hij boven is.![]()
Dat weet ik , bedoel het dus sarcastisch en om aan te tonen wat een pussy hij is.quote:Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef riri het volgende:
En moet je dennix zien.....
Het is zo'n watje
Dus schrijft ze brieven aan haar zelf?quote:Op maandag 17 september 2007 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda is al haar fans aan het terugschrijven.
precies met een goeie knokpartij als afsluiterquote:Op maandag 17 september 2007 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel leuker dan een eetwedstrijd. of een catwalk voor mannen.![]()
tis wel zo dat lieke er elke keer door heen zit te tetteren als huub praat met jaapquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zonder lieke kan jaap wel leuk met huub omgaan
gokje reden
ze doet 'm iets te veel denken aan z'n uber dominante moeder
ze is in ieder geval een stuk prettiger om naar te kijkenquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zonder lieke kan jaap wel leuk met huub omgaan
gokje reden
ze doet 'm iets te veel denken aan z'n uber dominante moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |