Jawel joh.. hij heeft ontzettende hoofdpijn en is misselijk.. echt héél verschrikkelijk. (.. hoor ik daar een ambulance in de verte???)quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Dennix op bed mag blijven liggen, hij is toch niet ziek?![]()
vreemdquote:
denk dat het niet mag van de febo imv ontploffings gevaarquote:Op maandag 17 september 2007 14:10 schreef Dreamboy het volgende:
Voor je het weet dan is Lieke er al weer en tot nu toe komt hij zijn uitspraken weer niet na.
Gisteren tegen Lieke ik ga Amanda helemaal gek maken.
Zulke dingen kan je ook beter niet van tevoren zeggen he.
Oh ja... das waar... hij had ook nog tijgerbalsem op de reeds geïrriteerde huid gesmeerdquote:Op maandag 17 september 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dat door de tijgerbalsem is gekomen.
Achter de pianoquote:Op maandag 17 september 2007 14:15 schreef Varen het volgende:
Waar is Amanda?
Lieke weg Dennix op bed.quote:Op maandag 17 september 2007 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
rust in het huis omdat lieke weg is ??
Wat een klagert. Wat heeft hij? 18 %?quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Agossie... Brian denkt dat mensen niet op hem stemmen omdat hij Antilliaans is !
Niet zo raar als er in de villa iets gebeurt en hij speekt uit dit moeten ze me buiten de villa niet proberen dan geef ik ze gelijk een knietje midden in hun gezicht.quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Agossie... Brian denkt dat mensen niet op hem stemmen omdat hij Antilliaans is !
en huub denk dat mensen op hem stemmen omdat hij uit oldenzaal komt pffffffffffquote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Ik weet niet hoeveel kijkers Brian denkt dat DGK heeft, maar het is toch wel triest als zelfs de Antilliaanse gemeenschap zich zo voor hem schaamt dat ze niet op hem stemmen...quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |