Dan moet de FEBO het echt leuk maken: als er geen unanieme uitslag komt gaan ze er allebei uitquote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke en Huub gingen denk voor Nadia.Dus kon Amanda gaan![]()
Heeft ze toch weer een stemming gehaald,ze wil toch zo graag altijd alles![]()
Dat zou een mooie motivatie zijn, Omdat je alle stemmingen graag naar je toe haalt, krijg je ook dezequote:Op maandag 17 september 2007 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke en Huub gingen denk voor Nadia.Dus kon Amanda gaan![]()
Heeft ze toch weer een stemming gehaald,ze wil toch zo graag altijd alles![]()
Als er door wisseling nieuwen inkomen dan gaan er weer wat verhaallijnen veranderen en menquote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het de FEBO allemaal vrij weinig meer kan schelen... niets werkt meer demotiverend dan een baan waarvan je weet dat het over 3 maanden voorbij is...
Aan de ene kant zou je het kunnen vergelijken met BB, dat duurde immers ook maar 3 maanden, maar ik heb toch het idee dat een deel van het personeel hier op een andere manier, en met andere ideeën over de toekomst, ingestapt is.
Geweldig goed idee, dit spreekt mij wel aanquote:Op maandag 17 september 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet de FEBO het echt leuk maken: als er geen unanieme uitslag komt gaan ze er allebei uit![]()
Vooral omdat Huub en Lieke er dan alles aan zullen doen om de uitslag niet unaniem te laten zijn?quote:Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geweldig goed idee, dit spreekt mij wel aan![]()
We maken ons blij met een dooie mus, eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 17 september 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zou een mooie motivatie zijn, Omdat je alle stemmingen graag naar je toe haalt, krijg je ook deze
Ach zo hebben we toch nog een beetje plezier.Ze kunnen ons beter vragen om script te schrijven.we waren zeker goed om de kijkcijfers op te krikkenquote:Op maandag 17 september 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
We maken ons blij met een dooie mus, eerst zien dan geloven.
Je denkt toch niet dat Amanda het pikt dat ze haar dat hok uitzetten, die slaat bij de FEBO de boel kort en klein.
STERRUF JONGUH, ECHT.
Ik hoop toch meer op een BB scenario.... Huub en Lieke stemmen samen op 1 van 5. De vijf mag dan beslissen of Lieke en Huub het samen of alleen tegen iemand van hen mag opnemen. Dit is denk ik ook het probleem van de febo. Zij willen niet dat Huub en Lieke mogen bepalen wie er exit gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als ze aan de laatste popoll van het eerste jaar hetzelfde gevolg koppelen als aan de eerste popoll van het programma.
De bewoners dus laten kiezen welke bewoner van de 2 die het minst populair zijn eruit moet.
Geheugensteuntje, dit was de uitslag van de popoll op 4 september:
49% Huub
15% Lieke
11% Brian
9% Jaap
8% Dennis
5% Amanda
3% Nadia
Dan zou de keuze dus tussen Amanda en Nadia worden...
Dat niet alleen... ieder verhaal dat een buitenstaander begint met "ik zag op de streams" is in feite reclame voor de streamsquote:Op maandag 17 september 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Flikker toch op Jaap, met je tv-momentjes
En Dennix!quote:Op maandag 17 september 2007 13:45 schreef avonne het volgende:
Jaap "ik wil gewoon een mooie show"
nou, ga dan eerst dat hemd maar dicht doen, en stop met fluiten, boeren en scheten laten
Ik denk toch echt dat dat door de tijgerbalsem is gekomen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
Het zou mij trouwens niet verbazen als dat gekloot met die handschoenen de ontstekingen van Jaap veroorzaakt heeft...
hij is aan t opladen voor vanavondquote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Dennix op bed mag blijven liggen, hij is toch niet ziek?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |