Tipp-exquote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe heet dat witte spulletje ook al weer om tikfoutjes mee weg te werken?
Edit:Tipp-Ex
http://en.wikipedia.org/wiki/Tipp-Ex
Ze doet het allemaal voor haar fansquote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
Wat ziet Amanda er weer hoerig uit met die knalrode lippenstift
Heeft ze die dan ??quote:Op maandag 17 september 2007 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doet het allemaal voor haar fans![]()
Ook wel stommelulleninkt genoemdquote:Op maandag 17 september 2007 16:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe heet dat witte spulletje ook al weer om tikfoutjes mee weg te werken?
Edit:Tipp-Ex
http://en.wikipedia.org/wiki/Tipp-Ex
Ja maar dat is om kusjes te plaatsen op de kaarten van haar fans.quote:Op maandag 17 september 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
Wat ziet Amanda er weer hoerig uit met die knalrode lippenstift
Dan is het dus esthetisch verantwoord!!!!quote:Op maandag 17 september 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar dat is om kusjes te plaatsen op de kaarten van haar fans.
je bent goed bezig BQquote:Op maandag 17 september 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Even voor de statistieken:
Dennix om 15.38 uur: Over een half uurtje ben ik weer helemaal de oude, even douchen en klaar.
Het is inmiddels 16.48 uur.![]()
quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan is het dus esthetisch verantwoord!!!!![]()
Kijk die kleur staat jou wel goed!!!quote:Op maandag 17 september 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is ze nu aan het terugschrijven, en ze doet de hoerig rode lippenstift speciaal op om haar post van een zoen te kunnen voorzien... ze heeft zich zelfs al beklaagd dat de kleur haar niet staat, maar ja, alles voor de fans hè
Enne.. speciaal voor jou...
[afbeelding]
Schitterend, er is gewoon een wiki aan gewijd. Ik vraag me af of er naast DOB nog andere Tipp-Ex fetishisten zijn en ben benieuwd hoe ze dan dit wonderwitte goedje inzetten.quote:
Is er iets bijzonders met deze cap, is de 2 e keer dat je hem plaatst.quote:
Die rug was al breed... maar op die 2de...quote:Op maandag 17 september 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er iets bijzonders met deze cap, is de 2 e keer dat je hem plaatst.![]()
Typisch de rug van een quarterback in American football.quote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die rug was al breed... maar op die 2de...
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Amanda gaat het centrum in met haar zus Deborah in Amsterdam.
Ze raken elkaar kwijt maar al snel ziet Deborah Amanda lopen aan de overkant van de gracht maar ze ziet geen brug om over te steken.
Deborah schreeuwt naar Amanda: "Hé, hoe kom ik aan de overkant?".
Waarop Amanda terugschreeuwt: Hoesow? Je bent toch al aan de overkant?
Dit is .......... helaas geen Tipp-Ex. Tis lijm om nep nagels mee te plakken. Zie de andere nagels die zijn langer en bewerkt en vierkanter van vorm aan het eind.quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schitterend, er is gewoon een wiki aan gewijd. Ik vraag me af of er naast DOB nog andere Tipp-Ex fetishisten zijn en ben benieuwd hoe ze dan dit wonderwitte goedje inzetten.
Laatst zag ik op verzoek van mijn vriendin een programma waarin een sexverslaafde z'n verhaal deed. Zo heeft hij de toch vreemde behoefte om zich af te trekken, terwijl hij op de fiets zit. (Lobasca, ik heb me toen even écht zorgen om je gemaakt).Tipp-Ex, dus
![]()
Je kan me nog meer vertellen, maar dit is gewoon Tipp-Ex.quote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef Sheel het volgende:
[..]
Dit is .......... helaas geen Tipp-Ex. Tis lijm om nep nagels mee te plakken. Zie de andere nagels die zijn langer en bewerkt en vierkanter van vorm aan het eind.
Zie Amanda er wel voor aan om er Tipp-Ex op te smeren.![]()
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.quote:Op maandag 17 september 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kan me nog meer vertellen, maar dat is gewoon Tipp-Ex![]()
Het was voor dat feest van Huub en Eric, waar ze allemaal in het wit waren toch, dus volgens mij tippex.quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Sheel het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.
Maar aan het flesje te zien was dat het niet, maar nagellijm
Wat ik me er van herinner zijn dit de handen van Jaap, tijdens het huppeldepup feest, Fete Blanche. Het lijkt me dan ook gewoon een heel beroerde poging om witte nagellak aan te brengen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Sheel het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.
Maar aan het flesje te zien was dat het niet, maar nagellijm
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???quote:Op maandag 17 september 2007 17:16 schreef STAP01 het volgende:
Kan iemand die strot van Dennix ritueel doorsnijden?
Klopt, en het was niet Amanda maar een assistente van Bianca.quote:Op maandag 17 september 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner zijn dit de handen van Jaap, tijdens het huppeldepup feest, Fete Blanche. Het lijkt me dan ook gewoon een heel beroerde poging om witte nagellak aan te brengen.
Merkt Pavarotti toch niks meer vanquote:Op maandag 17 september 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???
Die jongen moet een platencontract en kan met zo'n stem een wereldster alla Justin Timberlake
worden !!!!
Ben je gek, als hij een paar keer in de spiegel heeft gekeken is hij zo weer misselijk.quote:Op maandag 17 september 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Wat een opmerkelijk herstel van Dennix......oooowww, Mexicaanse avond, die mag hij natuurlijk niet missen.
Naad zei dat hij Goldstrike had gedronken maar hij ontkende dit, pussy.quote:Op maandag 17 september 2007 17:24 schreef neehe het volgende:
Volgens mij heeft Dennix afgelopen nacht gewoon te veel gezopen, dat dacht Naad ook al.
Hij ontkende het, maar Naad had het gezien.
Kijken of hij nu nog zo'n grote bek heeft nu hij nuchter is.
Wat is de muteknop toch een uitkomst.quote:Op maandag 17 september 2007 17:26 schreef schizolientje het volgende:
Hij is wel lekker uitgeslapen en het is op zijn stembanden geslagen. Echt een musical aan het worden
Gewoon op de Dam op klaarlichte dag lijkt me al scary genoegquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou die brede gast maar in een donker steegje tegen komen.
sorry, ik wist niet dat jij er ook was.quote:Op maandag 17 september 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???
Die jongen moet een platencontract en kan met zo'n stem een wereldster alla Justin Timberlake
worden !!!!
Ik vond jouw stem gisterenmiddag anders ook niet verkeerd hoorquote:Op maandag 17 september 2007 17:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat jij er ook was.![]()
![]()
Ik dacht, ik schakel over naar het kantoor, bij Jaap. Komt die lul daar weer aanzetten! Nu weer over naar de slaapkamer.quote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is de muteknop toch een uitkomst.
Ach welnee, die verkering is al over zodra een van twee een voet buiten de poort zet....quote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef riri het volgende:
Amanda krijgt het buiten nog heel zwaar met die Brian...die mept haar zo in elkaar
Kheb alleen gefloten hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vond jouw stem gisterenmiddag anders ook niet verkeerd hoor
Brian zal, als hij als eerste vertrekt ook nog wel contakt houden met Amanda, omdat het om veel geld gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, die verkering is al over zodra een van twee een voet buiten de poort zet....
Tenzij Amanda de eerste is, die houdt het waarschijnlijk nog wel ff vol als vriendinnetje van Brian, al was het alleen maar om op die manier wat langer in de schijnwerpers te staan.
quote:
Ik denk het niet, de kans dat Amanda wint is immers vrijwel nul.quote:Op maandag 17 september 2007 17:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal, als hij als eerste vertrekt ook nog wel contakt houden met Amanda, omdat het om veel geld gaat.
Dat heeft Brian dan niet doorquote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de kans dat Amanda wint is immers vrijwel nul.
Amanda's moeder is miljonaire, zegt zequote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze rekent nog in Belgische Francs zeker??quote:Op maandag 17 september 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda's moeder is miljonaire, zegt ze![]()
En jij denkt dat Amanda het verschil weet tussen een Gulden, Euro of de ouderwetse Belgische Franc?quote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze rekent nog in Belgische Francs zeker??![]()
Bijna iedereen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
sorry hoor maar zijn er meer mensen die amanda en nadia gewoon 2 domme kuthoeren vinden?
ik snap niet hoe bryan dennis en jaap met haar mee kunnen doen met een spelletje spelen tegen lieke en huub. als ik 1 van hun drie was dan was ik bij hun aangesloten, hun hebben tenminste een verstand, amanda is zo dom als een achtereind van een varken joh tering wat irriteer ik me mateloos aan haar, dan denk ze ook nog dat ze overal van af weet en ze doet ook zo leuk mee met die discussies, maar ze snapt er niks van volgens mij;) maar ze blijft wel lekker hoor
ik heb gesproken, zijn er aanhangers?
Zij is de enige die in 2 kampen back-up heeft. Afhankelijk van hoe de productie het spel laat eindigen, zal het me in ieder geval niets verbazen als ze het spel wel wint.quote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik de juiste Scofield voor me?quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
Ik denk er ook zo over. Ik ben wel benieuwd of er veel aanhangers op het Fok zijn voor Nadia en Amanda?quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
sorry hoor maar zijn er meer mensen die amanda en nadia gewoon 2 domme kuthoeren vinden?
ik snap niet hoe bryan dennis en jaap met haar mee kunnen doen met een spelletje spelen tegen lieke en huub. als ik 1 van hun drie was dan was ik bij hun aangesloten, hun hebben tenminste een verstand, amanda is zo dom als een achtereind van een varken joh tering wat irriteer ik me mateloos aan haar, dan denk ze ook nog dat ze overal van af weet en ze doet ook zo leuk mee met die discussies, maar ze snapt er niks van volgens mij;) maar ze blijft wel lekker hoor
Bekijk wat polls en je weet genoegquote:Op maandag 17 september 2007 17:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk er ook zo over. Ik ben wel benieuwd of er veel aanhangers op het Fok zijn voor Nadia en Amanda?
Dat merk je snel genoegquote:Op maandag 17 september 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik de juiste Scofield voor me?![]()
Nope dat denk ik niet, maar dan zal ze ook niet doorhebben dat als moeders in Belgische Francs miljonair was, dat ze dat dan in ¤uro's niet isquote:Op maandag 17 september 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Amanda het verschil weet tussen een Gulden, Euro of de ouderwetse Belgische Franc?
Je schat haar hoog in.![]()
Ik ga het teminsten uitproberen, als het lukt dan wil ik die kop van jaap wel eens zienquote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
Laat Huub als persoonlijkheid de televizierring winnen en stem niet voor het programma DGK als winnaar....!!!!
Ga naar de televiziersite en stem op Zilveren televizier ster voor de beste televisieman........Huub staat er niet bij, maar als je naar beneden scollt kun je Huub van Ballegooy (de gouden kooi) aangeven. Of het lukt weet ik niet, maar het is het proberen waard, of niet???
quote:
Vind het wel een leuke actiequote:Op maandag 17 september 2007 17:58 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik ga het teminsten uitproberen, als het lukt dan wil ik die kop van jaap wel eens zien
is gebeurdquote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
Laat Huub als persoonlijkheid de televizierring winnen en stem niet voor het programma DGK als winnaar....!!!!
Ga naar de televiziersite en stem op Zilveren televizier ster voor de beste televisieman........Huub staat er niet bij, maar als je naar beneden scollt kun je Huub van Ballegooy (de gouden kooi) aangeven. Of het lukt weet ik niet, maar het is het proberen waard, of niet???
Een rode bh, een zwarte string en dat onder een doorschijnend geel vodje.quote:Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef SIRA het volgende:
en Amanda heeft weer 's die rode bh van d'r aan
wat een vetklep zeg
wel een leuk idee, voor iedereen die het Huub wel, en Jaap niet gunt.quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
http://ring2007.televizierring.nl/stemronden.php?id=2quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Van Nowlive
Voor alle HUUB fans:
ja hier nog éénquote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |