Wat is de muteknop toch een uitkomst.quote:Op maandag 17 september 2007 17:26 schreef schizolientje het volgende:
Hij is wel lekker uitgeslapen en het is op zijn stembanden geslagen. Echt een musical aan het worden
Gewoon op de Dam op klaarlichte dag lijkt me al scary genoegquote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou die brede gast maar in een donker steegje tegen komen.
sorry, ik wist niet dat jij er ook was.quote:Op maandag 17 september 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???
Die jongen moet een platencontract en kan met zo'n stem een wereldster alla Justin Timberlake
worden !!!!
Ik vond jouw stem gisterenmiddag anders ook niet verkeerd hoorquote:Op maandag 17 september 2007 17:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat jij er ook was.![]()
![]()
Ik dacht, ik schakel over naar het kantoor, bij Jaap. Komt die lul daar weer aanzetten! Nu weer over naar de slaapkamer.quote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is de muteknop toch een uitkomst.
Ach welnee, die verkering is al over zodra een van twee een voet buiten de poort zet....quote:Op maandag 17 september 2007 17:35 schreef riri het volgende:
Amanda krijgt het buiten nog heel zwaar met die Brian...die mept haar zo in elkaar
Kheb alleen gefloten hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vond jouw stem gisterenmiddag anders ook niet verkeerd hoor
Brian zal, als hij als eerste vertrekt ook nog wel contakt houden met Amanda, omdat het om veel geld gaat.quote:Op maandag 17 september 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, die verkering is al over zodra een van twee een voet buiten de poort zet....
Tenzij Amanda de eerste is, die houdt het waarschijnlijk nog wel ff vol als vriendinnetje van Brian, al was het alleen maar om op die manier wat langer in de schijnwerpers te staan.
quote:
Ik denk het niet, de kans dat Amanda wint is immers vrijwel nul.quote:Op maandag 17 september 2007 17:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal, als hij als eerste vertrekt ook nog wel contakt houden met Amanda, omdat het om veel geld gaat.
Dat heeft Brian dan niet doorquote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de kans dat Amanda wint is immers vrijwel nul.
Amanda's moeder is miljonaire, zegt zequote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de kans dat Amanda wint is immers vrijwel nul.
Ze rekent nog in Belgische Francs zeker??quote:Op maandag 17 september 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda's moeder is miljonaire, zegt ze![]()
En jij denkt dat Amanda het verschil weet tussen een Gulden, Euro of de ouderwetse Belgische Franc?quote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze rekent nog in Belgische Francs zeker??![]()
Bijna iedereen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:50 schreef Mr_Scofield het volgende:
sorry hoor maar zijn er meer mensen die amanda en nadia gewoon 2 domme kuthoeren vinden?
ik snap niet hoe bryan dennis en jaap met haar mee kunnen doen met een spelletje spelen tegen lieke en huub. als ik 1 van hun drie was dan was ik bij hun aangesloten, hun hebben tenminste een verstand, amanda is zo dom als een achtereind van een varken joh tering wat irriteer ik me mateloos aan haar, dan denk ze ook nog dat ze overal van af weet en ze doet ook zo leuk mee met die discussies, maar ze snapt er niks van volgens mij;) maar ze blijft wel lekker hoor
ik heb gesproken, zijn er aanhangers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |