Typisch de rug van een quarterback in American football.quote:Op maandag 17 september 2007 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die rug was al breed... maar op die 2de...
quote:Op maandag 17 september 2007 17:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Amanda gaat het centrum in met haar zus Deborah in Amsterdam.
Ze raken elkaar kwijt maar al snel ziet Deborah Amanda lopen aan de overkant van de gracht maar ze ziet geen brug om over te steken.
Deborah schreeuwt naar Amanda: "Hé, hoe kom ik aan de overkant?".
Waarop Amanda terugschreeuwt: Hoesow? Je bent toch al aan de overkant?
Dit is .......... helaas geen Tipp-Ex. Tis lijm om nep nagels mee te plakken. Zie de andere nagels die zijn langer en bewerkt en vierkanter van vorm aan het eind.quote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schitterend, er is gewoon een wiki aan gewijd. Ik vraag me af of er naast DOB nog andere Tipp-Ex fetishisten zijn en ben benieuwd hoe ze dan dit wonderwitte goedje inzetten.
Laatst zag ik op verzoek van mijn vriendin een programma waarin een sexverslaafde z'n verhaal deed. Zo heeft hij de toch vreemde behoefte om zich af te trekken, terwijl hij op de fiets zit. (Lobasca, ik heb me toen even écht zorgen om je gemaakt).Tipp-Ex, dus
![]()
Je kan me nog meer vertellen, maar dit is gewoon Tipp-Ex.quote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef Sheel het volgende:
[..]
Dit is .......... helaas geen Tipp-Ex. Tis lijm om nep nagels mee te plakken. Zie de andere nagels die zijn langer en bewerkt en vierkanter van vorm aan het eind.
Zie Amanda er wel voor aan om er Tipp-Ex op te smeren.![]()
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.quote:Op maandag 17 september 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kan me nog meer vertellen, maar dat is gewoon Tipp-Ex![]()
Het was voor dat feest van Huub en Eric, waar ze allemaal in het wit waren toch, dus volgens mij tippex.quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Sheel het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.
Maar aan het flesje te zien was dat het niet, maar nagellijm
Wat ik me er van herinner zijn dit de handen van Jaap, tijdens het huppeldepup feest, Fete Blanche. Het lijkt me dan ook gewoon een heel beroerde poging om witte nagellak aan te brengen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:11 schreef Sheel het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima hoor, probeerde Amanda nog wat hoger in te schatten dat het geen Tipp-Ex is.
Maar aan het flesje te zien was dat het niet, maar nagellijm
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???quote:Op maandag 17 september 2007 17:16 schreef STAP01 het volgende:
Kan iemand die strot van Dennix ritueel doorsnijden?
Klopt, en het was niet Amanda maar een assistente van Bianca.quote:Op maandag 17 september 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner zijn dit de handen van Jaap, tijdens het huppeldepup feest, Fete Blanche. Het lijkt me dan ook gewoon een heel beroerde poging om witte nagellak aan te brengen.
Merkt Pavarotti toch niks meer vanquote:Op maandag 17 september 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doorsnijden ??? Je gaat de strot van Pavarotti toch ook niet doorsnijden ???
Die jongen moet een platencontract en kan met zo'n stem een wereldster alla Justin Timberlake
worden !!!!
Ben je gek, als hij een paar keer in de spiegel heeft gekeken is hij zo weer misselijk.quote:Op maandag 17 september 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Wat een opmerkelijk herstel van Dennix......oooowww, Mexicaanse avond, die mag hij natuurlijk niet missen.
Naad zei dat hij Goldstrike had gedronken maar hij ontkende dit, pussy.quote:Op maandag 17 september 2007 17:24 schreef neehe het volgende:
Volgens mij heeft Dennix afgelopen nacht gewoon te veel gezopen, dat dacht Naad ook al.
Hij ontkende het, maar Naad had het gezien.
Kijken of hij nu nog zo'n grote bek heeft nu hij nuchter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |