quote:Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Even bellen met de NSB klachtenlijn
quote:Op maandag 17 september 2007 10:33 schreef Dipkip het volgende:
In de internationale trein mag je toch roken?![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alleen aan die bar dacht ik. En volgens mij is dat afgeschaft met dank aan de terroristische anti-rook lobby.
Roken is toch wat anders dan blowen, denk je niet?quote:Op maandag 17 september 2007 10:33 schreef Dipkip het volgende:
In de internationale trein mag je toch roken?![]()
quote:
Nee hoor, er zijn rookcoupes in de internationale trein waar ik regelmatig in zit. Gewoon bij de stoelen dus.quote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef -skippybal- het volgende:
Alleen aan die bar dacht ik. En volgens mij is dat afgeschaft met dank aan de terroristische anti-rook lobby.
Nee..je mag daar niets aan doen. Als je dan het personeel 2x wijst op iets dat verboden is in de trein heb je actie ondernomen. Als het personeel je vervolgens in je gezicht uitlacht..dan moet je daar melding voor maken.quote:Op maandag 17 september 2007 10:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh een beetje mensen lopen naaien terwijl je zelf ook geen zak doet, dat is tof zeker
Prachtig!quote:Op maandag 17 september 2007 10:40 schreef j0rrit het volgende:
Een tijdje terug ook zoiets meegemaakt. Het stonk naar rook en wietlucht in de coupé, maar ik en een klasgenoot gaven daar geen ruchtbaarheid aan. Komt er één of andere oma aangelopen en begint tegen ons te schreeuwen: "Je mag hier niet roken! Ik heb het wel door, dat is verboden in de trein!" etc etc. Dus wij hadden echt zo'n wtf-moment.De oude vrouw loopt vervolgens de coupé uit. Inmiddels waren we aangekomen op de plaats van bestemming, dus wij lopen naar het balkon, staat daar een enorme neger rustig te blowen, en die oma staat ernaast. Zwijgend dit keer.
Het was de trein uit Brussel en in ieder geval een niet-roken-coupé.quote:Op maandag 17 september 2007 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn rookcoupes in de internationale trein waar ik regelmatig in zit. Gewoon bij de stoelen dus.
Ik weet niet hoe verstandig het is te blowen in een trein die naar duitsland gaatmaar roken mag in delen van de trein in ieder geval wel dus mogelijk verklaart dat de weinig assertieve houding van die NS lui.
Als je iets doet, moet je t goed doen. Anders ben je gewoon een lutser.quote:Op maandag 17 september 2007 10:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou me voor dat kutloontje ook niet druk maken met al dat kktuig tegenwoordig in de trein.
Dat heeft geen tyfus met naaien te maken. Als ik geen kaartje had, werd ik op de bon geslingerd. Het rookverbod is net zo goed een huisregel als het hebben van een vervoersbewijs, dus hadden ze actie moeten ondernemen. Niet met twee maten meten aub.quote:Op maandag 17 september 2007 10:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh een beetje mensen lopen naaien terwijl je zelf ook geen zak doet, dat is tof zeker
Precies, voor dat kutloontje ff een labiele junk aanpakken.quote:Op maandag 17 september 2007 10:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou me voor dat kutloontje ook niet druk maken met al dat kktuig tegenwoordig in de trein.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Naja, beetje lang verhaal geworden, you get the pJoint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |