abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53236622
Waarom zijn mensen in de tram bang om "te ver" van de uitgangen te staan?
DAMN zeg!

Ik stapte vannochtend de tram in, was heel vol in de tram... en jaaaa hoor het was weer zo ver: bij elke deur hadden de mensen zich opgehoopt en daartussen was nog genoeg plek om te staan!!
Ik netjes zeggen tegen een paar pubermeisjes: misschien is het handig om wat op te schuiven, er komen zometeen nog veel meer mensen de tram in! Met moeite deden de meisjes dat (valt me nog mee dat ze niet gingen schelden).

Waarom verspreiden mensen uit zichzelf zich niet wat beter?
Is het eng ofzo om "te ver" van de uitgangen te staan?

Klacht: mensen in de tram die zich allemaal ophopen bij de uitgangen, terwijl er wat verder van de uitgangen nog genoeg plek is om te staan.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 17 september 2007 @ 09:20:19 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_53236653
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef MissJ het volgende:

Klacht: mensen in de tram die zich allemaal ophopen bij de uitgangen, terwijl er wat verder van de uitgangen nog genoeg plek is om te staan.
dan ga jij daar toch staan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_53236674
ik ben ook bang om ver van de uitgangen te staan
.
pi_53236759
Ik sta altijd bij de uitgang om mensen als MissJ te irriteren
pi_53236782
foto van de pubermeisjes?

Oh, en de tram is voor pauperrandstedelingen
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  maandag 17 september 2007 @ 09:33:47 #6
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53236894
Is niet alleen bij de tram zo, bij de trein en de metro net zo. Of wat denk je van die mensen die al op gaan staan en naar de uitgang lopen 10 minuten voor je op het station aankomt? Stel je toch eens voor dat die trein doorgaat zonder dat jij uit kunt stappen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_53236933
TS baalt er gewoon van dat sommige mensen toch slimmer zijn dan haar
pi_53236946
Ja, mensen zijn bang dat ze bij de halte niet door de mensen heenkomen en de halte missen Stelletje kneuzen.. Ik zoek altijd de meest lege plek op, en als het heel erg vol is ga ik ietsje voor de halte richting de deur. Nog nooit problemen mee gehad..
pi_53236971
wat een heerlijke reacties!
Inderdaad, ik ging staan waar dus plek genoeg was
Maar irri is t wel dat ik eerst een paar mensen omver moet duwen
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  maandag 17 september 2007 @ 09:42:17 #10
152789 karr-1
pi_53237093
Ik loop rond met een grote stalen koffer, ideaal om mensen aan de kant te beuken als ze me in de weg staan. Ik ga ook staan/zitten waar de meeste plek is en pas als de trein stilstaat ga je lopen naar de uitgang.
pi_53237113
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik loop rond met een grote stalen koffer, ideaal om mensen aan de kant te beuken als ze me in de weg staan. Ik ga ook staan/zitten waar de meeste plek is en pas als de trein stilstaat ga je lopen naar de uitgang.
Nou dat heb ik altijd al willen weten
pi_53237144
Goeie tip!
ik ga morgen gewoon mijn honkbalknuppel meenemen
pi_53237283
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef karr-1 het volgende:
Is niet alleen bij de tram zo, bij de trein en de metro net zo. Of wat denk je van die mensen die al op gaan staan en naar de uitgang lopen 10 minuten voor je op het station aankomt? Stel je toch eens voor dat die trein doorgaat zonder dat jij uit kunt stappen.
Gisteren ben ik ruim vantevoren opgestaan in de trein en ben bij een uitgang gaan staan. Ik had namelijk 1 minuut overstaptijd op Utrecht CS en dan wil ik geen slome oudjes met 5 koffers/kindjes voor me hebben staan. En dat was maar goed ook, want net nadat ik er stond, kwam er dus eenvrouw met kinderwagen en twee blagen achter me staan. Normaal kijk ik wel ff of ze dan hulp nodig heeft bij het uitstappen, maar deze keer ben ik gewoon weggerend.

PS andere klacht: 1 uur vertraging hebben omdat een eerdere trein 1 minuut voor het station blijft wachten zodat ik overal de connecties mis.. en dat op zondagmorgen om 8:30
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 17 september 2007 @ 10:04:48 #14
152789 karr-1
pi_53237615
Vertragingen zijn vervelend. In dit geval sta jij vooraan en heb je geluk, maar die mensen achter je die diezelfde trein moeten halen hebben dus maar pech gehad? Sowieso zouden kinderwagens verboden moeten worden in een trein, evenals fietsen, vouwfietsen en andere voertuigen.
pi_53237737
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef karr-1 het volgende:
Vertragingen zijn vervelend. In dit geval sta jij vooraan en heb je geluk, maar die mensen achter je die diezelfde trein moeten halen hebben dus maar pech gehad? Sowieso zouden kinderwagens verboden moeten worden in een trein, evenals fietsen, vouwfietsen en andere voertuigen.
Ja, ik ga ff lekker wachten tot iedereen die de trein had moeten halen, de trein ook daadwerkelijk gehaald heeft. Dan kom ik nooit ergens.
En als die andere mensen ook zo slim zijn om op tijd bij de deur te gaan staan, halen zij de andere trein ook wel. En mensen met koffers/kinderen moeten sowieso een langere reistijd in acht nemen, omdat het nu eenmaal langer duurt daarmee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_53237861
quote:
In dit geval sta jij vooraan en heb je geluk, maar die mensen achter je die diezelfde trein moeten halen hebben dus maar pech gehad?
.
pi_53237872
quote:

Ik netjes zeggen tegen een paar pubermeisjes: misschien is het handig om wat op te schuiven, er komen zometeen nog veel meer mensen de tram in! Met moeite deden de meisjes dat (valt me nog mee dat ze niet gingen schelden).
Misschien waren het wel refopubermeisjes.. die durven mogen niet schelden!

[ Bericht 1% gewijzigd door OA op 17-09-2007 10:31:06 ]
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_53238110
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:18 schreef OA het volgende:

[..]

Misschien waren het wel refopubermeisjes.. die durven morgen niet schelden!

Zou kunnen... ze zagen er wel heel lief en braaf uit moet ik zeggen.
  maandag 17 september 2007 @ 10:31:55 #19
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_53238198
Je zou eens de fiets kunnen pakken. Wellicht pas je er een volgende keer dan zonder moeite bij.
pi_53238266
Ik snap die mensen wel een beetje. Stel je voor dat iedereen wel doorloopt, dan zullen ze weer geen ruimte maken als je uit wilt stappen. Overigens heb ik er ook een bloedhekel aan, begrijp me niet verkeerd
pi_53238301
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef GateWayX het volgende:
Je zou eens de fiets kunnen pakken. Wellicht pas je er een volgende keer dan zonder moeite bij.
Ja dat gaat helaas niet, ik weeg 250 kilo, dat houdt mijn fiets niet
pi_53238387
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:37 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja dat gaat helaas niet, ik weeg 250 kilo, dat houdt mijn fiets niet
Dat geeft het topic wel een hele andere wending hè?
  maandag 17 september 2007 @ 10:41:50 #23
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53238409
quote:
Waarom zijn mensen in de tram bang om "te ver" van de uitgangen te staan?
DAMN zeg!

Ik stapte vannochtend de tram in, was heel vol in de tram... en jaaaa hoor het was weer zo ver: bij elke deur hadden de mensen zich opgehoopt en daartussen was nog genoeg plek om te staan!!

Waarom verspreiden mensen uit zichzelf zich niet wat beter?
Is het eng ofzo om "te ver" van de uitgangen te staan?

Dat is iets wat de spoorwegen 67jaar geleden ingevoerd hebben. Dan kan je makkelijker uitstappen.
pi_53238411
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:40 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Dat geeft het topic wel een hele andere wending hè?
Ja, misschien moet ik gewoon met mijn fat ass iedereen opzij beuken
pi_53238451
De tram
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')