dan ga jij daar toch staanquote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef MissJ het volgende:
Klacht: mensen in de tram die zich allemaal ophopen bij de uitgangen, terwijl er wat verder van de uitgangen nog genoeg plek is om te staan.
Nou dat heb ik altijd al willen wetenquote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef karr-1 het volgende:
Ik loop rond met een grote stalen koffer, ideaal om mensen aan de kant te beuken als ze me in de weg staan. Ik ga ook staan/zitten waar de meeste plek is en pas als de trein stilstaat ga je lopen naar de uitgang.
Gisteren ben ik ruim vantevoren opgestaan in de trein en ben bij een uitgang gaan staan. Ik had namelijk 1 minuut overstaptijd op Utrecht CS en dan wil ik geen slome oudjes met 5 koffers/kindjes voor me hebben staan. En dat was maar goed ook, want net nadat ik er stond, kwam er dus eenvrouw met kinderwagen en twee blagen achter me staan. Normaal kijk ik wel ff of ze dan hulp nodig heeft bij het uitstappen, maar deze keer ben ik gewoon weggerend.quote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef karr-1 het volgende:
Is niet alleen bij de tram zo, bij de trein en de metro net zo. Of wat denk je van die mensen die al op gaan staan en naar de uitgang lopen 10 minuten voor je op het station aankomt? Stel je toch eens voor dat die trein doorgaat zonder dat jij uit kunt stappen.
Ja, ik ga ff lekker wachten tot iedereen die de trein had moeten halen, de trein ook daadwerkelijk gehaald heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 10:04 schreef karr-1 het volgende:
Vertragingen zijn vervelend. In dit geval sta jij vooraan en heb je geluk, maar die mensen achter je die diezelfde trein moeten halen hebben dus maar pech gehad? Sowieso zouden kinderwagens verboden moeten worden in een trein, evenals fietsen, vouwfietsen en andere voertuigen.
quote:In dit geval sta jij vooraan en heb je geluk, maar die mensen achter je die diezelfde trein moeten halen hebben dus maar pech gehad?
Misschien waren het wel refopubermeisjes.. die durven mogen niet schelden!quote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef MissJ het volgende:
Ik netjes zeggen tegen een paar pubermeisjes: misschien is het handig om wat op te schuiven, er komen zometeen nog veel meer mensen de tram in! Met moeite deden de meisjes dat (valt me nog mee dat ze niet gingen schelden).
quote:Op maandag 17 september 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien waren het wel refopubermeisjes.. die durven morgen niet schelden!![]()
Ja dat gaat helaas niet, ik weeg 250 kilo, dat houdt mijn fiets nietquote:Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef GateWayX het volgende:
Je zou eens de fiets kunnen pakken. Wellicht pas je er een volgende keer dan zonder moeite bij.
Dat geeft het topic wel een hele andere wending hè?quote:Op maandag 17 september 2007 10:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat gaat helaas niet, ik weeg 250 kilo, dat houdt mijn fiets niet![]()
Dat is iets wat de spoorwegen 67jaar geleden ingevoerd hebben. Dan kan je makkelijker uitstappen.quote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef MissJ het volgende:
Waarom zijn mensen in de tram bang om "te ver" van de uitgangen te staan?
DAMN zeg!![]()
Ik stapte vannochtend de tram in, was heel vol in de tram... en jaaaa hoor het was weer zo ver: bij elke deur hadden de mensen zich opgehoopt en daartussen was nog genoeg plek om te staan!!
Ik netjes zeggen tegen een paar pubermeisjes: misschien is het handig om wat op te schuiven, er komen zometeen nog veel meer mensen de tram in! Met moeite deden de meisjes dat (valt me nog mee dat ze niet gingen schelden).
Waarom verspreiden mensen uit zichzelf zich niet wat beter?
Is het eng ofzo om "te ver" van de uitgangen te staan?
Klacht: mensen in de tram die zich allemaal ophopen bij de uitgangen, terwijl er wat verder van de uitgangen nog genoeg plek is om te staan.
Ja, misschien moet ik gewoon met mijn fat ass iedereen opzij beukenquote:Op maandag 17 september 2007 10:40 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Dat geeft het topic wel een hele andere wending hè?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |