abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 03:18:33 #176
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_54731139
Vier winkels a la Seats en Sofas en Fabrieksverkoop afgelopen. Bij eentje een gave bank gezien, twee plus driezitter en voetenbankje. Ze hadden hem alleen in wit, maar hij was ook in zwart te bestellen. Wij vragen hoe lang dat zou duren...

ze-ven-tien weken!

Dus morgen gaan we naar Nashua kijken of ze daar wel iets redelijks in voorraad hebben
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 25 november 2007 @ 11:20:56 #177
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54820513
* schop*

Inmiddels al een bank gevonden?
Andere / overige / verdere vorderingen te melden?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 25 november 2007 @ 18:14:15 #178
71919 wonderer
pi_54830017
Nope, 't is een beetje gestagneerd Ik zoek nog steeds een goed bureau zodat ik mijn computer weer kan aanzetten. Enige wat we gedaan hebben, is een gat maken in de vloer en de kabel provisorisch doortrekken. Dat moet ook nog met de netwerkkabel gebeuren, maar tot we precies weten waar die moet komen, gebeurt het nog even niet.

Oh ja, de buurman kwam gister even zeggen dat de buitenkraan aanstond en de tuinslang kapot was gevroren
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 26 november 2007 @ 01:44:53 #179
71919 wonderer
pi_54840097
Oh, vanmiddag tafel en zes stoelen gekocht. Kan online geen foto's vinden zo gauw dus dat doe ik over drie weken wel Het zijn in ieder geval van die leren stoelen en een zwarte/mahonie tafel.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:17:15 #180
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56343568
hey wonderer, ik ben benieuwd hoe het nu is, want daarvoor kwam ik kijken....
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 27 januari 2008 @ 17:21:00 #181
71919 wonderer
pi_56343635
We zijn "klaar" nu. De badkamer gaat nog een keer verbouwd worden, maar geen idee wanneer. We hebben dus een nieuwe tafel (zie fotoalbum) maar nog steeds geen bank helaas.
  zondag 27 januari 2008 @ 20:17:18 #182
190186 hierissieweer
pi_56347191
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
We zijn "klaar" nu. De badkamer gaat nog een keer verbouwd worden, maar geen idee wanneer. We hebben dus een nieuwe tafel (zie fotoalbum) maar nog steeds geen bank helaas.
lui als ik ben, kun je de foto's niet hier posten. Al is het maar om de reden om dit topic wat completer te maken (paar overzichtsfototjes ofzo?)
  zondag 27 januari 2008 @ 20:48:04 #183
71919 wonderer
pi_56347930
  zondag 27 januari 2008 @ 20:49:58 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56347970
Ok, ik vind de tafel echt best heel mooi .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:07:30 #185
71919 wonderer
pi_56348358
Ja, ik ben er ook wel blij mee En de stoelen zitten lekker.
pi_56350850
Hey joh, we houden hier niet van klik linkjes!

Lekker dat het meeste nu klaar is.

Enne...succes met de rijlessen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 28 januari 2008 @ 02:05:03 #187
71919 wonderer
pi_56354511
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef Nanook24 het volgende:
Hey joh, we houden hier niet van klik linkjes!

Lekker dat het meeste nu klaar is.

Enne...succes met de rijlessen.
Ik wist niet goed wat ik verder moest posten. De slaapkamer of zo?
  maandag 28 januari 2008 @ 02:09:38 #188
190186 hierissieweer
pi_56354518
quote:
Op maandag 28 januari 2008 02:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik wist niet goed wat ik verder moest posten. De slaapkamer of zo?
ik ben in een geile mood dus doe maar

ik haal wat topics door elkaar merk ik....
  maandag 28 januari 2008 @ 02:13:05 #189
71919 wonderer
pi_56354535

maandag 28 januari 2008 @ 02:27:07 #190
190186 hierissieweer
pi_56354591
quote:
Op maandag 28 januari 2008 02:13 schreef wonderer het volgende:

[ afbeelding ]
wel ff opruimen voor de foto he, anders ben ik hem verplicht te posten in het funda topic
  maandag 28 januari 2008 @ 02:35:33 #191
71919 wonderer
pi_56354616
quote:
Op maandag 28 januari 2008 02:27 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

wel ff opruimen voor de foto he, anders ben ik hem verplicht te posten in het funda topic
Geloof me, dat IS opgeruimd...
  zondag 8 juni 2008 @ 05:00:46 #192
71919 wonderer
pi_59211237
We zijn weer gaan klussen En uitgerekend op de eerste dag dat het kwik boven de 30 graden uitkomt

De logeerkamer gaat opgeknapt worden. Behang eraf, plinten eraf, verven, mooie lambrisering erop, deuren schuren en verven... We doen het deze keer goed

Vandaag/vanavond hebben we de meeste plinten er al afgesloopt en de bovenlaag van het behang is ook zo goed als weg. Dat werkt het beste hebben we gemerkt, het is van dat afwasbare behang dus het water zal niet tot de lijmlaag doordringen. Maar de bovenlaag laat vrij gemakkelijk los, dus binnenkort aan de slag met water en een plamuurmes en dan is de papiermetlijmlaag ook weg.

Wel warm
pi_59255172
Goed bezig!
Het schijnt goed te zijn om de porien eens te cleanen met dit weer werken
  maandag 9 juni 2008 @ 19:53:30 #194
71919 wonderer
pi_59255756
Ik clean mijn porien dagelijks op de hometrainer Ik heb nog nooit zo'n poezelig zacht glad huidjes gehad

Over een paar dagen koelt het weer af, dan gaan we verder. Moeten ook nog even uitzoeken hoe we de bedbox weer uit de kamer krijgen met z'n tweeen...
  maandag 14 juli 2008 @ 00:42:55 #195
71919 wonderer
pi_60087866
Na een paar weekenden drukte op andere gebieden, zijn we verder gegaan en met z'n tweeengaat zo'n klein kamertje best hard. Schuren en gronden gisteren, eerste laag blauw zit er inmiddels op en volgens mij dekt het prima, dus tenzij het er morgen raar uitziet, houden we het bij een laag.

Kozijn experimenteel ook geschuurd en gegrond (drie lagen), en dat ziet er best top uit dus de kast moet er ook aan geloven.

Nu zitten we alleen nog een beetje te dubben. We waren het erover eens dat we wainscot wilden (lambrisering), beetje opgemeten, dat zou op $80 aan materiaal kosten, plus plinten/chairrails. Maar na een beetje lezen bleek het toch wat duurder uit te vallen, vooral vanwege de hechting.

Het zijn platen van 4' bij 2'8" en 3/16" dik. Volgens "internet" moet je een "adhesive" gebruiken en dan een paar spijkertjes erin jassen om het op zijn plaats te houden voor het drogen.

Ik bedacht me dat flink sterk dubbelzijdig plakband ook wel zou kunnen werken. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
  maandag 14 juli 2008 @ 01:11:36 #196
190186 hierissieweer
pi_60088222
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:42 schreef wonderer het volgende:
Na een paar weekenden drukte op andere gebieden, zijn we verder gegaan en met z'n tweeengaat zo'n klein kamertje best hard. Schuren en gronden gisteren, eerste laag blauw zit er inmiddels op en volgens mij dekt het prima, dus tenzij het er morgen raar uitziet, houden we het bij een laag.

Kozijn experimenteel ook geschuurd en gegrond (drie lagen), en dat ziet er best top uit dus de kast moet er ook aan geloven.

Nu zitten we alleen nog een beetje te dubben. We waren het erover eens dat we wainscot wilden (lambrisering), beetje opgemeten, dat zou op $80 aan materiaal kosten, plus plinten/chairrails. Maar na een beetje lezen bleek het toch wat duurder uit te vallen, vooral vanwege de hechting.

Het zijn platen van 4' bij 2'8" en 3/16" dik. Volgens "internet" moet je een "adhesive" gebruiken en dan een paar spijkertjes erin jassen om het op zijn plaats te houden voor het drogen.

Ik bedacht me dat flink sterk dubbelzijdig plakband ook wel zou kunnen werken. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
Ik zou het met een bisonlijm/kit doen, dubbelzijdig tape heeft ook wel eens de neiging zijn plakkracht te verliezen en zou zonde zijn als het allemaal weer van je muur af valt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')