lui als ik ben, kun je de foto's niet hier posten. Al is het maar om de reden om dit topic wat completer te makenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
We zijn "klaar" nu. De badkamer gaat nog een keer verbouwd worden, maar geen idee wanneer. We hebben dus een nieuwe tafel (zie fotoalbum) maar nog steeds geen bank helaas.
Ik wist niet goed wat ik verder moest posten. De slaapkamer of zo?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef Nanook24 het volgende:
Hey joh, we houden hier niet van klik linkjes!![]()
![]()
Lekker dat het meeste nu klaar is.
Enne...succes met de rijlessen.![]()
ik ben in een geile mood dus doe maarquote:Op maandag 28 januari 2008 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet goed wat ik verder moest posten. De slaapkamer of zo?
wel ff opruimen voor de foto he, anders ben ik hem verplicht te posten in het funda topicquote:
Geloof me, dat IS opgeruimd...quote:Op maandag 28 januari 2008 02:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel ff opruimen voor de foto he, anders ben ik hem verplicht te posten in het funda topic
Ik zou het met een bisonlijm/kit doen, dubbelzijdig tape heeft ook wel eens de neiging zijn plakkracht te verliezen en zou zonde zijn als het allemaal weer van je muur af valt...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:42 schreef wonderer het volgende:
Na een paar weekenden drukte op andere gebieden, zijn we verder gegaan en met z'n tweeengaat zo'n klein kamertje best hard. Schuren en gronden gisteren, eerste laag blauw zit er inmiddels op en volgens mij dekt het prima, dus tenzij het er morgen raar uitziet, houden we het bij een laag.
Kozijn experimenteel ook geschuurd en gegrond (drie lagen), en dat ziet er best top uit dus de kast moet er ook aan geloven.
Nu zitten we alleen nog een beetje te dubben. We waren het erover eens dat we wainscot wilden (lambrisering), beetje opgemeten, dat zou op $80 aan materiaal kosten, plus plinten/chairrails. Maar na een beetje lezen bleek het toch wat duurder uit te vallen, vooral vanwege de hechting.
Het zijn platen van 4' bij 2'8" en 3/16" dik. Volgens "internet" moet je een "adhesive" gebruiken en dan een paar spijkertjes erin jassen om het op zijn plaats te houden voor het drogen.
Ik bedacht me dat flink sterk dubbelzijdig plakband ook wel zou kunnen werken. Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |