quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef Mazora het volgende:
Pis over die hond heen bij een heterdaadje!
Nee maar serieus, dat is de grootste vernedering voor een hond. Het selectief pissen heeft met afbakening van het territorium te maken. Een hond die over een andere hond heen pist (of in dit geval een mens die dat doet) is wel de allergrootste PWNED voor een hond.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 00:58 schreef Mazora het volgende:
[..]
Nee maar serieus, dat is de grootste vernedering voor een hond. Het selectief pissen heeft met afbakening van het territorium te maken. Een hond die over een andere hond heen pist (of in dit geval een mens die dat doet) is wel de allergrootste PWNED voor een hond.
Maar wel gevaarlijk. Stel nu dat 't baasje z'n hond heeft geleerd om loslopende knakworstjes te verslinden...quote:Op maandag 17 september 2007 01:00 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(Klinkt wel enigszins logisch...)
quote:Op maandag 17 september 2007 01:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar wel gevaarlijk. Stel nu dat 't baasje z'n hond heeft geleerd om loslopende knakworstjes te verslinden...
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef Mazora het volgende:
Zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=RMI9ImOSGlQ
quote:Op maandag 17 september 2007 01:06 schreef Mazora het volgende:
Zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=RMI9ImOSGlQ
quote:Op maandag 17 september 2007 01:27 schreef Salvad0R het volgende:
ik zou kijken wie de eigenaar van de hond is en dan bij die lui door de brievenbus naar binnen pissen.
Voor je dat doet moet je eerst weten wie de eigenaar is, anders krijg je misschien wel een koekje van eigen deeg...quote:Op maandag 17 september 2007 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
de stroomstok op de genitaliën dat helpt.
Een gewone stok ook. Mits je er hard genoeg mee slaat.quote:Op maandag 17 september 2007 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
de stroomstok op de genitaliën dat helpt.
Je woond in de stad?quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef Ringo het volgende:
Dat meurt!
Elke ochtend, en daarnet ook (ging effe sigaretten halen) ligt er vlak voor mijn deur zo'n half opgedroogd plasje hondenpis voor mijn deur. Precies op de plek waar mijn fiets staat, want ja daar staat toevallig ook een boom.
Mensen krijgen een boete voor wildplassen EN TERECHTmaar waarom kan iemand zijn hond gewoon overal laten zeiken?
Laat dat beest gewoon je badkuip onderpissen ofzo, en ruim de troep zelf op![]()
Honden
Honden in de stad![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef hamkaastosti het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Hahahahahahaahahahahahahahahahahahhahhaha een dooie hond.quote:Op maandag 17 september 2007 20:47 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat plaatje van die hond erbij op het laatst...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |