quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:Puberale gamers:
BOEEEEH YOSHI IS STOM
Hij is groen en maakt stomme geluidjes. Ik kies voor een stoere robot uit een stoere spacefilm met laserzwaarden want dat is COOL. Yoshi is gay! ![]()
Echte gamers: Ik stem op Yoshi want dat is een tof ontworpen sidekick. Tevens ben ik niet bang om te kiezen voor een beest dat gekke geluidjes maakt. Ik ben zeker genoeg over mn mannelijkheid.
![]()
Vrouwen: Yoshi
![]()
Puberale gamers == echte gamers, gek!
En je vergat deze twee nog:
Intellectuele "gamers": Ik stem op HK-47 omdat deze een ontwikkeld karakter, verhaal en oorsprong heeft. Tevens heeft hij humoristisch dialogen, in tegenstelling tot zijn tegenstander. Hij maakt zich nooit vervelend ongeacht de keuzes die je als speler maakt, en hij wordt je nooit tot aan vervelends toe opgedrongen terwijl je zijn games speelt. (je mag kiezen)
Moeders van puberale echte gamers: mijn zoon vindt Yoshi heel leuk. Hij lijkt overeen te komen met de voorkeuren van mijn evenzo onderontwikkelde zoon. Mijn zoon is mede door deze voorkeuren niet sociaal succesvol en kan hierdoor ook geen afstand doen van zijn kinderlijke fantasiëen binnen de realiteit. Om mijn zoon niet verder de afgrond in te laten glijden registreer ik me en stem ik op Yoshi, zodat als hij wint, mijn zoon zich bevestigd voelt in zijn voorkeuren en daardoor weer sociaal zekerder wordt.