Ja maar dan sta je dus ergens bij het soort volk dat je vreemd aankijkt als je wél uit je dak gaatquote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef Nosh het volgende:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen.
nee hoor, ben het absoluut mee eens dat ie verotte spikes uit de pit moeten blijvenquote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef Nosh het volgende:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen.
Mja, dat en idioten die met hun peuk lopen te zwaaien. Én emo-metalcore-ninja's, die aan de rand hangen, maar het wél nodig vinden om als een spast roundhousekicks te maken.quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee hoor, ben het absoluut mee eens dat ie verotte spikes uit de pit moeten blijven![]()
De moeder van mijn beste vriend was mee naar Heideroosjes, aangezien het toch gratis was.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het sowieso te zielig voor woorden, pit. en daarnaast krakers stinken.
en? is ze flink aangerand?quote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De moeder van mijn beste vriend was mee naar Heideroosjes, aangezien het toch gratis was.
Deze dame ging ook mee in de pit
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het sowieso te zielig voor woorden, pit. en daarnaast krakers stinken.
niet onder een zielige kraaksteen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?![]()
Moet je dan eerst samen een biertje gedronken hebben en visitekaartjes uitgewisseld hebben, voordat je elkaar's ribbenkast aan gort hengst?quote:Op maandag 17 september 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Een pit is sowieso kansloos. Lekker anoniem om je heen rammenStel lafaards.
Primaire reactie op kutherrie. Uiting van opgekropte woede. Een gevoel van eenheid creeëren, door het meten van fysieke kracht. Bewijzen van de mannelijkheid, om zo de enkele wijfjes te behagen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef OldJeller het volgende:
Wat is precies de bedoeling dan van dat duwen?
dat is dus niet grappig.quote:Op maandag 17 september 2007 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat vooral vegetariërs het doen. even op een stuk vlees rammen lucht op.
maar het klopt wel. gek he?quote:
kssst. terug in je hok jij.quote:
Je snapt t dus gewoon nietquote:Op maandag 17 september 2007 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
soort fightclub voor watjes dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |