ja iddquote:Op woensdag 19 september 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Die haren van die Brazilianen voorin bij CSKA
Kan hij samen met Jari, Mitea en Manu gaan klaverjassenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Jammer man maar hij is van glas
Orgineel ben je iig nietquote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Afellay heeft waarschijnlijk honger. Dus doet net of hij een blessure heeft, zodat hij gewisseld wordt en kan gaan eten
Ramadan.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Affalay wil gewoon snel eten![]()
vervang Krohn Deli maar met Jari, Jari was een held geweldige speler een klasbak. Die wil ik niet zien klaverjassen met hun.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan hij samen met Jari, Mitea en Manu gaan klaverjassen
Ik dacht dat er ook een uitzondering was , in een geval van topsport maar blijkbaar dus nietquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
vervang Krohn Deli maar met Jari, Jari was een held geweldige speler een klasbak. Die wil ik niet zien klaverjassen met hun.
Hij luistert naar jequote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
Wissel hem nou Koeman, die jongen houdt het niet meer.
Ramadan is niet iets wat moét.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er ook een uitzondering was , in een geval van topsport maar blijkbaar dus niet, anders had ie het wel gedaan lijkt me.
Iemand die het weet mag het zeggen![]()
Fons hield wel van een neger op zijn tijdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom is die addo eigenlijk zo'n cult held? Komt niet uit de omgeving, heeft nog nooit kunnen overtuigen, en is eigenlijk een miskoop gebleken...
En daar kan jij over oordelen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef vw_caddy het volgende:
Afellay kan ook echt nooit wat hebben he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |