Onder de 70 ben je de lul. Tenzij file.quote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef Hijacking het volgende:
je kunt er wel een boete voor krijgen iets met verkeersopstopping oid
maar dan heb je het over 50 km per uur rijden oid
Serieus?quote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef Hijacking het volgende:
je kunt er wel een boete voor krijgen iets met verkeersopstopping oid
maar dan heb je het over 50 km per uur rijden oid
Onder de 60quote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Onder de 70 ben je de lul. Tenzij file.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:37 schreef Meddo het volgende:
je mag best langzamer rijden, zolang je geen hinder veroorzaakt
precies, vroeger was het wel strafbaar en kreeg je er een boete voor, maar nu niet meerquote:Op zondag 16 september 2007 21:37 schreef Meddo het volgende:
je mag best langzamer rijden, zolang je geen hinder veroorzaakt
quote:Op zondag 16 september 2007 21:48 schreef MouzurX het volgende:
mensen die te langzaam rijden afschieten![]()
Vooral mensen die 60-70 gaan rijden op een niet-inhaalsweg waar je 80 magquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 21:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vooral mensen die 60-70 gaan rijden op een niet-inhaalsweg waar je 80 mag![]()
Het CBR op 60.quote:Op zondag 16 september 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Vrinden van de LandRover club houden het op 70 op de snelweg.
Daar ging mijn gedachte over inderdaad...quote:Op zondag 16 september 2007 22:26 schreef MouseOver het volgende:
Langzaam rijden is minstens zo gevaarlijk als hard rijden. Het veroorzaakt evengoed snelheidsverschillen waar ongelukken door kunnen ontstaan. Daarnaast veroorzaakt het opstoppingen. Jammer dat de normen op dit gebied niet strenger zijn.
je voertuig moet minimaal 60 kunnen.quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 12:15 schreef Neluhz het volgende:
[..]
je voertuig moet minimaal 60 kunnen.
er is geen maximumsnelheid op de snelweg, je mag echter het andere verkeer niet hinderen of de verkeersveiligheid in gevaar brengen.
en hun banden lekschieten.quote:Op zondag 16 september 2007 21:26 schreef DaantjeF het volgende:
M.a.w. in bovenstaand voorbeeld; minimale snelheid op de snelweg: 80, je rijdt 60, dus 20 te langzaam, dikke boete en eventueel rijbewijs inleveren?
quote:Op zondag 16 september 2007 21:26 schreef DaantjeF het volgende:
Reed ik vanmiddag richting mijn bestemming, rijdt er voor me een auto die op de snelweg, zo ook op de route, in de tunnel een continue snelheid aanhoudt van zo'n 60 k/m per uur...
Ik heb in het verleden een paar boetes gekregen voor te hard rijden, maar dit sloeg alles.
Het is niet verstandig om in een tunnel in te halen, maar de rij achter me werd intussen groter en groter.
Nu maak ik me daar totaal niet druk om, maar de auto voor me begon me eigenlijk meer en meer te irriteren...
Uiteindelijk deed iemand een poging en haalde een jongen achter me, met een oud Golfje Gti mij in met loeiende motor, wilde voorbij de 60 km per uur rijdende voertuig. hij reed er naast toen er opeens wederom een plotselinge tegenligger opdoemde... Resultaat, per direct het gas eraf en duwde mij naar rechts. Had ik in gecalculeerd dus vond ik ook geen probleem. Moest eigenlijk wel lachen om de actie.. ook al was het even spannend.
Ook al waren het misschien 10 tot 15 minuten, het leek wel een uur geduurd te hebben en bracht mij tot de conclusie: Moeten mensen die 60 op de snelweg gaan rijden ook niet een boete krijgen voor te langzaam rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |