waar moet ik heen met mijn auto als er een tegenligger aankomt !!!quote:Op zondag 16 september 2007 20:31 schreef J.Herrer het volgende:
Wat maakt het nou uit waar men loopt? Kijk liever zelf waar je loopt (rijd, in dit geval)
De wereld is groot genoeg
?? waarom ??quote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef G3rtjuh het volgende:
ga eens even lekker rondjes rijden in je auto...
waarom links?? als je toch niet aan de kant gaat, zie ik het voordeel niet...quote:Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef Curri het volgende:
ga op de stoep, anders moet je links lopen
Heb jij tijd om te treinen? (24/7 op FOK zijnde)quote:Op zondag 16 september 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Links op de roltrap als ik mijn trein wil halen is veel erger.
Ik post 95 % pas na 5enquote:Op zondag 16 september 2007 21:57 schreef psv01 het volgende:
[..]
Heb jij tijd om te treinen? (24/7 op FOK zijnde)
Je moet beter lezen!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Geen troitoir, dan links lopen.......TS moet terug naar school!
Amen!quote:Ten eerste is het helemaal niet verplicht om links te lopen volgens de wegenverkeerswet. Integendeel!
Ten tweede wordt links lopen gedoogd (omdat het veiliger is) MITS men bij naderend verkeer zoveel mogelijk in de berm gaat staan.
Zoishet.
maar op de roltrap is echt zo kut jaquote:Op zondag 16 september 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Links op de roltrap als ik mijn trein wil halen is veel erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |