Dat spel wordt ook echt bruut!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe screens van Assassin's Creed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
het zal verdomme es tijd wordenquote:
Dank uquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elke USB (draad) en Bluetooth (draadloos) headset wordt ondersteund.
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef DooD het volgende:
Early 2008 is de dag dat er hier een ps3 inhuis komt voor MGS4. Tenzij Sony werkelijk met de kerst met een 40 gig pack komt met spiderman 3 blu-ray voor 399 t/m 449.
Even afwachten dusquote:Will the rumoured new model be stripped down?
Insider whispers in the past week have suggested that Sony is planning to announce a new $400, 40GB model PS3 that will release in time for Christmas (in the US, at least). Now, on the day before the PlayStation maker's Tokyo Game Show conference, GamesRadar has learnt that a cheaper model is indeed on the way, although it will have a reduced feature list compared to the 60 and 80GB models.
Of course, Sony has released a 'stripped down' PS3 before - the 20GB model - which, in addition to a smaller hard drive, came minus WiFi and flash card slots. However, after impotent demand for the lower-spec console the 20GB PS3 was promptly discontinued in the US and is currently only available in Japan (it was never even released in Europe).
With the failure of the 20GB PS3 in mind, it would hardly seem like a wise move by Sony to follow its template too closely. After all, if rumours of a price cut for the 80GB model ring true ($500 down from $600), the difference in price between the 40 and 80GB models would be identical to the gap between the cost of the 20 and 60GB models when they launched. A saving that early adopters snubbed.
Perhaps having a cheaper alternative will make PS3 a more attractive proposition for gamers with delicate wallets, but we're struggling to identify any discernible logic behind Sony releasing a lower spec PS3. Still, when has the word 'logic' ever been synonymous with Sony? Hopefully, the Japanese company will empty its sleeves at its TGS conference tomorrow and we'll find out if there's any truth to the ongoing speculation.
Very nicequote:Op woensdag 19 september 2007 18:49 schreef Fallen het volgende:
Trailer van MGS4:
(zeer slecht bereikbaar) (zit na 5 min. op 2% van 212 MB)
http://ruliwebfile.empas.(...)nami_mgs4_pr_hdv.wmv
Beter:
http://www.gamersyde.com/news_5093_en.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja ik doe ook liever stealth kills met Snake! Maar Raiden zag er wel stoer uit in de afgelopen paar trailersquote:Op woensdag 19 september 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Raiden is beroerd
Gelukkig spelen we nu weer met Solid Snake
Damn hey, jij bent laat... die Uncharted heb ik al op de vorige pagina gepost...quote:
Die ik heb gepost duren wat langerquote:Op woensdag 19 september 2007 23:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn hey, jij bent laat... die Uncharted heb ik al op de vorige pagina gepost...
Die ik heb gepost hebben tenminste geluid! (hoewel asynchroon...)quote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die ik heb gepost duren wat langer
Das waarquote:Op donderdag 20 september 2007 00:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die ik heb gepost hebben tenminste geluid! (hoewel asynchroon...)![]()
ik vind de metal gear rex zo lelijk opeens toen ze hem opnieuw uitbrachten.quote:
Hier wil ik overigens nog even op terugkomen. Ik ga er vanuit dat ze de memory stick reader en Wifi connector uit de 40 gb pack slopen. Daar doe je toch geen drol mee toch?quote:
In dit deel staan die mechs ook grotendeels centraal. Beauty and the beast my friend.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik vind de metal gear rex zo lelijk opeens toen ze hem opnieuw uitbrachten.
Dat die mond open gaat bij het gebrul... was op de psx versie niet
Och, die WiFi is wel leuk, lekker lokaal streamen enzo... maar aan de andere kant, euh, dat heb ik 1x gebruikt. Redelijk nutteloos dus. Cardreader heb ik wel meerdere keren gebruikt ivm vakantiefoto's, maar om dáár nou ¤ 100,- meer voor te gaan betalen...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier wil ik overigens nog even op terugkomen. Ik ga er vanuit dat ze de memory stick reader en Wifi connector uit de 40 gb pack slopen. Daar doe je toch geen drol mee toch?
Mooi zo. 40 gb pack plus rumble voor 400 en Sony heeft een dealquote:Op donderdag 20 september 2007 00:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Och, die WiFi is wel leuk, lekker lokaal streamen enzo... maar aan de andere kant, euh, dat heb ik 1x gebruikt. Redelijk nutteloos dus. Cardreader heb ik wel meerdere keren gebruikt ivm vakantiefoto's, maar om dáár nou ¤ 100,- meer voor te gaan betalen...
Dus euh, nee, uiteindelijk ik niet iig.
Ja, en?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 01:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, en?
Blijf je trouwens gewoon wachten op de TGS-keynote? Ik ga nu toch echt m'n nest in...![]()
Eensch...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Sony,..........Wat een slechte TGS
Ja,.. het is net als de huidige column op FOK!games. Ben het daarmee eens. Ik vind het een drama om te zien,....... doet echt pijn soms. Zooooo weinig games,... en zoveel tegenvallers,... Ratched & Clank wordt misschien mijn eerste PS3 game,... daarna MGS4 pas,......... de rest laat te lang op zich wachten,.... en nu stellen ze Home ook weer uit,... ohja,.. om het nog beter te makenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eensch...
Eerlijk gezegd vind ik dat nu wel een beetje een probleem worden. Op de LGC zou men met "vuurwerk komen", dat viel redelijk tegen.
Begrijp me niet verkeerd, de interconnectiviteit tussen PSP en PS3 is leuk en alles, ik heb zelf namelijk ook een PSP naast m'n PS3, maar uiteindelijk zijn de mogelijkheden en beschikbare spellen voor de PS3 aan de magere kant. Zelfs nu op de TGS is er niets bijzonders aangekondigd vooralsnog.
Een Sixaxis met rumble is leuk, maar daar mee krijg je geen nieuwe games.
Wat presentaties betreft zou Sony eens een voorbeeld moeten nemen aan Apple. Organiseer een conference, press event, weet ik het, en onthul je nieuwe spullen daar en meteen wereldwijd beschikbaar maken. Niet zo'n laffe onthulling van "Ja, we werken aan de Dualshock3, die krijgen jullie ergens volgend jaar in het voorjaar...."![]()
Ziet er eeerg cool uit ja... maar kom op,... het duurt echt nog 2 jaar voordat ik dit speel denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Om de pijn van Sony's erbarmelijke presentatie toch nog wat te verzachten:
White Knight Story TGS07: Gameplay
White Knight Story TGS07: Gameplay #2
DIT noemen we nou een hoogstaande RPGMistwalker
Hopelijk maken ze nou wél goed gebruik van Blu-Ray en gooien ze alle talen gewoon op het schijfjequote:Op donderdag 20 september 2007 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er eeerg cool uit ja... maar kom op,... het duurt echt nog 2 jaar voordat ik dit speel denk ik
Square Enix heeft daar ook al semi-beloftes over gedaan. RG had beter verkocht een jaar geleden denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze nou wél goed gebruik van Blu-Ray en gooien ze alle talen gewoon op het schijfjeHoeven we ook niet ruim een dikke jaar te wachten zoals dat bij Rogue Galaxy het geval was
![]()
Dat spel is reeds verschenen in Europa terwijl het al in 2005 in Japan in de winkels lag, godskolere he
Het is ook echt Final Fantasy wat de klok bij jou slaat hé Roy?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het nog niet hoor wat betreft WKS... De stijl staat me niet helemaal aan. Vind m te Westers!
Toffe helm en bodyarmor hebben ze aan op de 1e screenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Toe maar Roy...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Shivaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Toe maar Roy...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
,......... teeering,.... dit wordt er een hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Toe maar Roy...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Erg handig dat je PS3 nu nietmeer perse aan moet blijven staanquote:Remote Play krijgt een update
Tijdens de Sony persconferentie op de Tokyo Game Show liet Kaz Hirai weten dat de Remote Play functionaliteit tussen de PS3 en PSP is geupdate. Hirai demonstreerde dat je overal ter wereld de PS3 kan aanzetten aan de hand van je PSP. Dit geeft je toegang tot je foto's, muziek en video's, zonder dat je je PS3 daar voor aan moet laten.
Deze feature zal in de toekomst nog verder uitgebreid worden. Zo wordt het straks mogelijk om met 3 PSP bezitters een voetbal wedstrijd te spelen, die gehost wordt op je PS3. Tevens kunnen de andere twee PS3's worden gebruikt om de wedstrijd bij te wonen.
Het is nog wel onduidelijk of de feature nu al direct berijkbaar is.
En die ga ik ook meteen kopen. Jaren voor ik een ps3 heb. Had dat met ico niet gedaan en heb er 1.5 jaar over gedaan om die eindelijk te vinden. Gelukkig was het een collecters editionquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil de nieuwe projecten van Team Ico zien![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gelukkig was het een collecters edition
ja ik vind ff XIII ook veel stoerder dan wks , maar wks is ook wel cool , maar ik hou inderdaad ook niet van eenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg nou zelf, dat is toch veel toffer?
Nee, ICO. Zelfde doos als bovenstaand alleen van een ander spel. Die van SotC heb ik verder ookquote:Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
He.......Shadow of the Colossus![]()
Dat ziet er leuk uit, WAT IS HETquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:45 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, WAT IS HET??
Hoorde die niet gebruikt te worden wanneer iets heel lelijk was? Gran Turismo is niet bepaald lelijk.quote:
Neequote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Hoorde die niet gebruikt te worden wanneer iets heel lelijk was? Gran Turismo is niet bepaald lelijk.![]()
Maar t blijft een lelijke rex die opnieuw uitgebrachte versie.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In dit deel staan die mechs ook grotendeels centraal. Beauty and the beast my friend.
das de demo, prologue komt op 13 december in Japanquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nopez. Vanaf 20 oktober in Japan en in november Europe/US
My bad danquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:11 schreef kepler het volgende:
[..]
das de demo, prologue komt op 13 december in Japan
quote:TGS 2007: MotorStorm 2 Official
Kicking up dirt a second time.
September 20, 2007 - A recent press release has confirmed what many racing fans have been looking forward to: Evolution Studios is currently working on a sequel to the PS3 hit, MotorStorm. Although the details on MotorStorm 2 are quite slim at the moment, we know it will ship on Blu-ray disc, and Evolution is also working on additional content for the original MotorStorm, to distribute over the PlayStation Network.
We'll have more on MotorStorm 2 as information becomes available.
Kuch Kuchquote:Op donderdag 20 september 2007 17:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, ICO. Zelfde doos als bovenstaand alleen van een ander spel. Die van SotC heb ik verder ook
Zoals in het nieuws was, voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:56 schreef Cid het volgende:
Waar is mijn Final Fantasy VII remake, prequel of sequel voor de PS3 nou??![]()
kortere laadtijden, online tournament mode à la NBA 2K7 en 3D vegetatie. Make it happen.quote:
quote:holy fuck, if those replays are not bullplays, if that's actually realtime, it makes PGR4 and even Forza 2 look like cheap homebrew shit.
Nee het was misleidend doordat ik maar een screen plaatste, maar wat je nu ziet is Gran Turismo tv. Lekker Top Gear kijken via het spelquote:
Omdat Sony achter de feiten aan loopt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:24 schreef DeToXiC het volgende:
Eerst de demo hebben/zien van GT5 (ik heb GT3 en GT4 ook...)
En waarom heeft XBL Marketplace wel de demo van PES2008 en PSN-store nog niet...![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Wessiej het volgende:
79,99
Ik heb het van een inkoper, en je kan hem idd online goedkoper kopen, maar dan wordt het dus 70 euro.
En niet gaan goedpraten, want dit is gewoon een naaistreek.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Wessiej het volgende:
79,99
Ik heb het van een inkoper, en je kan hem idd online goedkoper kopen, maar dan wordt het dus 70 euro.
Welke inkoper is dat dan als ik vragen mag? Rip-uit-mijn-lijf BV?quote:Een opmerkelijke zaak kwam aan het licht toen de consumentenprijs van Ratchet & Clank en Uncharted bekend werd gemaakt. Achter deze titels viel duidelijk het bedrag van 74,99 Euro te lezen. Dat is tien Eurootjes meer dan de gemiddelde Xbox 360 game. Zelf zet ik ook een beetje mijn vraagtekens bij die bedragen. Of het die 74,99 Euro laat ik hierbij even in het midden.
http://blog.us.playstatio(...)the-eye-of-judgment/quote:Over the last few past few months we’ve been touring the gaming convention scene with THE EYE OF JUDGMENT. We’ve received tremendous feedback from many of you at the San Diego Comic Con, Wizard World Chicago, GenCon & Penny Arcade Expo. There were lots of great questions out there, and we thought it would be good to do a quick recap of the “5 things you don’t know” about THE EYE OF JUDGMENT.
1. There is only one “E” in JUDGMENT
First off, not to sound like a middle school teacher, but I wanted to clarify the proper spelling of the word “JUDGMENT”. Notice that there is no “E” after “JUDG”. With apologies to our UK gamers, this is the correct spelling - according to Wikipedia (and no this definition wasn’t doctored by me or other SCE employee’s…figured I’d beat some of you to that snipe).
2. Pricing = $69.99
Yep, you’ve heard it here first. The SRP for THE EYE OF JUDGMENT software bundle in the US is $69.99. The bundle includes the following:
• THE EYE OF JUDGMENT software (disc case, manual, Blu-ray disc)
• PLAYSTATION Eye camera
• Judgment (camera) stand
• 9 Fields Battle Mat
• (1) Starter deck (includes 30 Summoning Cards + 4 Function Cards)
• (1) Booster pack (includes 8 randomly inserted Summoning Cards with one guaranteed to be rare or ultra rare)
Additionally, Summoning Cards will be sold separately in the form of Booster Packs and pre-constructed Theme Decks, available by Wizards of the Coast.
• Booster Pack: SRP = $3.75
• Pre-constructed Theme Deck: SRP = $14.99 (Five different Theme Decks available. Each fully playable and include a bonus Summoner’s Companion book with background, play tips and card lists)
3. Availability
THE EYE OF JUDGMENT will ship to North American stores on 10/23 to sync with a global launch by the end of October. With a global rollout, gamers on the PLAYSTATION Network will be able to battle against fellow EOJ players from around the world.
4. Expansion Packs
The October launch of THE EYE OF JUDGMENT and its Summoning Cards introduces the first in a long series of card sets available for play. Stay tuned for further announcements on upcoming expansion packs and new Summoning Cards. Each new set will consist of more powerful creatures and spells to introduce new strategies and gameplay mechanics to refresh the EOJ gaming experience.
5. Online cheating
The most popular question we’ve heard revolves around online cheating. Mainly, “What’s going to prevent players from ‘stacking the deck’ when playing online?” – meaning, cheating your card draw so you get your best cards from the start. Fortunately, THE EYE OF JUDGMENT introduces a new paradigm in drawing cards when playing against your opponents online. First, you’ll have to register and save your Summoning Deck, offline. Then, when logged on, you select the Summoning Deck you wish to play. Once paired up with your opponent, the PS3 will automatically shuffle and randomly pull your cards for you. Once these cards are selected, you must pull these cards from your ‘physical’ deck and draw them to your hand and play the Summoning Cards on the Battle Mat, as normal.
Take a peek at a new video that we created to help outline this completely unique gaming experience merging the best of two worlds – video games and trading card battles. Enjoy!
Gewoon de US (R&C)versie bestellen,........ kost je 48 euro inclusief verzenden bij bv dvdboxoffice.comquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef Wessiej het volgende:
79,99
Dat is de prijs die ons verteld is tijdens het SCEB End of Year event. Maar zolang een game niet in de winkel ligt, is de prijs niet vast. Ik denk dat wij dan ook wel richting de 60-70 euro zullen gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://blog.us.playstatio(...)the-eye-of-judgment/
En hier moest ie 100 euro gaan kosten?
Oh op die fiets ja. Dan verwacht ik ook wel dat ie hier rond de 70 euro gaat kostenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat is de prijs die ons verteld is tijdens het SCEB End of Year event. Maar zolang een game niet in de winkel ligt, is de prijs niet vast. Ik denk dat wij dan ook wel richting de 60-70 euro zullen gaan.
Van de positieve kant bekeken; wij krijgen de superieure retail-versiequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD dit is toch niet te geloven héPes2008 demo uit OP de xbox360 en wij PS3 gebruikers moeten maar een extra week wachten om het dan te kunnen testen terwijl het spel tot leven kwam op de Playstation!!!
![]()
Tyfus sony met jullie vaste update dagen STERF![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD dit is toch niet te geloven héPes2008 demo uit OP de xbox360 en wij PS3 gebruikers moeten maar een extra week wachten om het dan te kunnen testen terwijl het spel tot leven kwam op de Playstation!!!
![]()
ik vroeg het me net ook af. Waar is die third party game die de PS3 gaat redden?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:11 schreef Fathom het volgende:
ik wacht nog steeds op die super grote aankondiging
Playlogic werkt aan PS3 gamequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vroeg het me net ook af. Waar is die third party game die de PS3 gaat redden?
wel mooi dat de demo er al is.. ik hoop een leukere dan die halfzachte demo van FIFAquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef DooD het volgende:
Trouwens de gamekings zeiden ook dat de animaties van MGS4 niet bepaald goed waren en dat early 2008 dan eigenlijk een leugen is.
zou t niet doen, dan heb je namelijk morgen niks meer te doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:23 schreef Frozen het volgende:
Weer eens een tvp van mij: ik heb Heavenly Sword gekocht!
Vanavond er eens lekker voor zitten.
gamekings is het meest amateuristische programma van de televisie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Gamekings is tof! En op het filmpje zag het er idd nog niet helemaal goed uit.
De previews bewijzen het tegendeel en die stelletje hapsnurken bij Gamekings lopen weer uitgerekend te mierenneukenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Gamekings is tof! En op het filmpje zag het er idd nog niet helemaal goed uit.
Niet bevestigd only ''early 2008''.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:06 schreef the_legend_killer het volgende:
mgs 4 komt gewoon uit in maart 2008 als ik t goed gok zo uit mijn hoofd
owja ik lees Q1, maar ik had vande week een bron waarin stond Maart met een datum maar ik kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet bevestigd only ''early 2008''.
Tot die maand loopt het fiscale jaar van 2008.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
owja ik lees Q1, maar ik had vande week een bron waarin stond Maart met een datum maar ik kan hem niet vinden
Of ik word gek
Maar o zo lelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:46 schreef Jovatov het volgende:
Stuntman demo is echt heerlijk frustrerend weer, een must-have voor mij. Heb de eerste missie all helemaal 'String it' en net anderhalf uur geprobeerd om dat ook bij de tweede te halen.Maar dat is me niet gelukt
, wel een score van 800.000+
quote:Nieuws: Line-up Ubisoft 2007, Brothers In Arms uitgesteld
Geschreven door Rob Polman
Bron: GamesIndustry - English translation
Zaterdag 22 september 2007 - Brothers In Arms: Hell's Highway, het nieuwste deel uit Ubisoft's WWII franchise, zal dit jaar niet meer verschijnen. Dit heeft het Franse bedrijf vandaag bekend gemaakt door middel van de nieuwste releaselijst. Brothers In Arms staat nu gepland voor een release in het vierde kwartaal van het fiscale jaar 2007-2008. Dit betekent dat de game tussen januari en maart zal verschijnen voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC.
Assassin's Creed staat gepland voor een release in november op de Xbox 360 en PS3. Een PC-versie volgt in 2008. Beowulf wordt tevens in november uitgebracht voor de Xbox 360, PS3 en PSP. Ook mogen we dit jaar nog de PS3-versie van Blazing Angels en Haze verwachten.
Assassin's Creed - 360, PS3 (PC-versie in 2008 )
Beowulf - 360, PSP, PS3
Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII - PS3 (Al beschikbaar voor de 360)
CSI: Crime Scene Investigation Hard Evidence - 360, Wii
Haze - PS3
Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East - PC
Nitrobike - Wii
Naruto: Rise of a Ninja - 360
Rayman Raving Rabbids 2 - DS, Wii
Chessmaster - DS, PC
Cranium Kabookii - Wii
Imagine - DS
My Coach - DS, Wii
Petz - DS, PS2, PC, Wii
En die was alleen mogelijk op de Xbox360quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Ook een PS3 versie van Naruto
[afbeelding]
ik heb een paar filmpjes gezien, maar die animaties zagen er ook slecht uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
1UP Show MGS 4 en MGO impressions:
http://www.gamevideos.com/video/id/14982
Hier had ik op gewacht. Die heerlijke objectieve bevindingen van hen in plaats van die josti's bij Gamekings. ''Slechte animaties''
Deze is van Namco Bandai, die andere is van Ubisoft. En het lijkt me duidelijk welke van de twee meer verstand van de mogelijkheden van de PS3 heeftquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En die was alleen mogelijk op de Xbox360![]()
Ubisoft is alleen de uitgever van Japanse games in europa, die maken de game niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Deze is van Namco Bandai, die andere is van Ubisoft. En het lijkt me duidelijk welke van de twee meer verstand van de mogelijkheden van de PS3 heeft
De Gamekings zijn alwetendquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Hier had ik op gewacht. Die heerlijke objectieve bevindingen van hen in plaats van die josti's bij Gamekings. ''Slechte animaties''
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Is dat zo gek dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:26 schreef Shazbot het volgende:
[..]. Omdat ze kritiek hebben op een game die jij helemaal de hemel in prijst, direct GameKings afkraken
.
Ja zag het ook van Bumpy Trot 2quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?! Het is freakin MGS dude, een van de betere franchises of all time. Of krijg je alleen maar een stijve potlood van Mario Golf 4?
En ja ik twijfel wel vaker aan de objectiviteit van de Gamekings ja en dat is niet zo gek natuurlijk als je hapsnurken als Boris en Dennis hebt. Wat zo typerend aan hun is is dat ze regelmatig mediocre ontiegelijk lopen te hypen terwijl het niets meer dan een '7,5 titel' gaat. Boris kwam tijdens de TGS al spontaan klaar van een of andere weirde titel Bumpy Trot 2![]()
Ik heb nu ruim 5 previews van MGS 4 gelezen en over het algemeen genomen waren ze erg onder de indruk van de (grafische) presentatie van het spel. En 1UP, Gamespot en IGN o.a. heb ik altijd hoger in het vaandel staan
Ik speel hem al hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:50 schreef Badabingea het volgende:
Wanneer komt de demo van PES nou?
D00h, wat doe je hier dan?quote:
mijn eigen ogen heb ik hoger in het vaandel staan dan welke site dan ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nu ruim 5 previews van MGS 4 gelezen en over het algemeen genomen waren ze erg onder de indruk van de (grafische) presentatie van het spel. En 1UP, Gamespot en IGN o.a. heb ik altijd hoger in het vaandel staan
Ik heb ook een ps3 hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
D00h, wat doe je hier dan?
Lezen hoe dom je bent geweest om er 1 te kopen?
![]()
ik denk dat het sarcastisch was bedoeldquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb ook een ps3 hoor
Maar dus als je ook een 360 heb mag je hier niet komen, lijkt wel oorlog
Triest.
Ik heb mijn exemplaar nog steeds niet binnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:57 schreef SToRM81 het volgende:
Vanmiddag Heavenly Sword gekocht. Ik ga er straks maar eens aan beginnen
De 60 GB met extra controller en 2 games?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:16 schreef Trance_X het volgende:
Misschien is het al langs gekomen maar de ps3 + 60 gb hd staat NU in de mediamarkt Leeuwarden voor 444 Euro te koop! Dus sla je slag zou ik zeggen mensen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |