Ik pak de fiets, dat maakt mij dus een nóg slimmere man en ook nog sportiever.quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef Bunny_feet het volgende:
Hij betaald geen wegenbelasting, een schijntje aan de verzekering én hij loopt op LPG.
Hele slimme man dus.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef Heidrich het volgende:
kk lely bak
Leer nederlands.quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef Heidrich het volgende:
kk lely bak
Lekker in de regen en wind.quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Ik pak de fiets, dat maakt mij dus een nóg slimmere man en ook nog sportiever.![]()
Die staat erachter. De voorste auto is een PV544, ofwel een tweede type Kattenrug.quote:
Dus ik heb ook nog meer doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lekker in de regen en wind.![]()
Nee geef mij maar het gemak.
Mwa, autorijden is leuk, maar duur.quote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lekker in de regen en wind.![]()
Nee geef mij maar het gemak.
Hij blijft droog en warm. Zeker in de natte herfst en winter.quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Ik pak de fiets, dat maakt mij dus een nóg slimmere man en ook nog sportiever.![]()
Voor hem niet. Hij lacht zich rot aan de pomp. LPG weet je wel.quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef crossover het volgende:
Mwa, autorijden is leuk, maar duur.
Vaak wel, maar als ik moet kiezen tussen gratis en wat minder comfortabel reizen weet ik het welquote:
No way. Liever 2 uur in de file dan 1 uur in de bus of trein met het andere vee.quote:Op zondag 16 september 2007 19:19 schreef crossover het volgende:
Vaak wel, maar als ik moet kiezen tussen gratis en wat minder comfortabel reizen weet ik het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |