Ik pak de fiets, dat maakt mij dus een nóg slimmere man en ook nog sportiever.quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef Bunny_feet het volgende:
Hij betaald geen wegenbelasting, een schijntje aan de verzekering én hij loopt op LPG.
Hele slimme man dus.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef Heidrich het volgende:
kk lely bak
Leer nederlands.quote:Op zondag 16 september 2007 19:11 schreef Heidrich het volgende:
kk lely bak
Lekker in de regen en wind.quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Ik pak de fiets, dat maakt mij dus een nóg slimmere man en ook nog sportiever.![]()
Die staat erachter. De voorste auto is een PV544, ofwel een tweede type Kattenrug.quote:
Dus ik heb ook nog meer doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lekker in de regen en wind.![]()
Nee geef mij maar het gemak.
Mwa, autorijden is leuk, maar duur.quote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lekker in de regen en wind.![]()
Nee geef mij maar het gemak.
Hij blijft droog en warm. Zeker in de natte herfst en winter.quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Ik pak de fiets, dat maakt mij dus een nóg slimmere man en ook nog sportiever.![]()
Voor hem niet. Hij lacht zich rot aan de pomp. LPG weet je wel.quote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef crossover het volgende:
Mwa, autorijden is leuk, maar duur.
Vaak wel, maar als ik moet kiezen tussen gratis en wat minder comfortabel reizen weet ik het welquote:
No way. Liever 2 uur in de file dan 1 uur in de bus of trein met het andere vee.quote:Op zondag 16 september 2007 19:19 schreef crossover het volgende:
Vaak wel, maar als ik moet kiezen tussen gratis en wat minder comfortabel reizen weet ik het wel
Slapjanus.quote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Bunny_feet het volgende:
[..]
No way. Liever 2 uur in de file dan 1 uur in de bus of trein met het andere vee.
Muziekje aan, lekker relaxen (heb een automaat) ipv. je zelf kapot ergeren aan al die paupers en bejaarden in het OV
![]()
Of hij is tachtig keer gezakt en vindt auto's daarom kutquote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef Baffer het volgende:
Misschien geloof jij wel niet in auto's Heidrich?
Theorie en praktijk in 1 keer geslaagd.quote:Op zondag 16 september 2007 19:30 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Of hij is tachtig keer gezakt en vindt auto's daarom kut
Ja.quote:Op zondag 16 september 2007 19:30 schreef Bunny_feet het volgende:
Ik ben een slapjanus omdat ik geen zin heb tussen het overige vee te zitten (uhh oh nee, het is meestal staan...) ?
![]()
Maar je kan geen auto onderhouden en betalen?quote:Op zondag 16 september 2007 19:34 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Theorie en praktijk in 1 keer geslaagd.![]()
Misschien heb ik een OV.quote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Maar je kan geen auto onderhouden en betalen?![]()
Samen met gillende en stinkende mensen verkiezen boven de comfort van een auto.quote:
Jij hebt een Openbaar Vervoer?quote:
Nee naast je drukke studie gaan werken om dat geld gelijk uit te geven aan een auto die je eigenlijk niet eens nodig hebt is lekker?quote:Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Samen met gillende en stinkende mensen verkiezen boven de comfort van een auto.![]()
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, vol met stinkende en pratende mensen, ipods met kut muziek en baby's met stink luiers, en als het meezit wordt je hoofd eraf gehakt door 1 of andere amerikaan die gewoon fucking gestoord isquote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij hebt een Openbaar Vervoer?
Zo'n hele trein voor jou alleen?
Jij komt zeker nooit buiten?quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij hebt een Openbaar Vervoer?
Zo'n hele trein voor jou alleen?
Goh, andere mensen, wat eng.quote:Op zondag 16 september 2007 19:43 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vol met stinkende en pratende mensen, ipods met kut muziek en baby's met stink luiers, en als het meezit wordt je hoofd eraf gehakt door 1 of andere amerikaan die gewoon fucking gestoord is![]()
![]()
JA serieusquote:Op zondag 16 september 2007 19:42 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Nee naast je drukke studie gaan werken om dat geld gelijk uit te geven aan een auto die je eigenlijk niet eens nodig hebt is lekker?
Ach dat is een stereotiep beeld wat je er van hebt. Vaak valt het reuze mee, zeker als je (iets) buiten de spits zit. Op mijn traject is het iig vaak lekker rustig. Dan kan je net zo goed chillen en van je muziekje genieten.quote:Op zondag 16 september 2007 19:43 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vol met stinkende en pratende mensen, ipods met kut muziek en baby's met stink luiers, en als het meezit wordt je hoofd eraf gehakt door 1 of andere amerikaan die gewoon fucking gestoord is![]()
![]()
Jawel hoor. Om naar m'n auto te lopen. Daarmee rijd ik naar de supermarkt, waar ik weer uitstap om slaolie te kopen. Die slaolie laad ik in m'n auto en ik rijd weer naar huis. Thuis doe ik de slaolie in grote jerrycans en daarmee vul ik de tank van m'n auto.quote:
pfft echt nie.quote:Op zondag 16 september 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach dat is een stereotiep beeld wat je er van hebt. Vaak valt het reuze mee, zeker als je (iets) buiten de spits zit. Op mijn traject is het iig vaak lekker rustig. Dan kan je net zo goed chillen en van je muziekje genieten.
Ik bedoel dan ook de trein. Bus is idd wat minderquote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
pfft echt nie.
Ik neem altijd de bus naar mijn werk, 20 minuten wat ik met de auto 10 over doet, en dan nog elke halte die kut kindertjes instappen die kut muziek draaien en dan ook nog gillen
En dat gedoe wanneer een bus voor je smoel wegrijdt
Hahahahaha.quote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jawel hoor. Om naar m'n auto te lopen. Daarmee rijd ik naar de supermarkt, waar ik weer uitstap om slaolie te kopen. Die slaolie laad ik in m'n auto en ik rijd weer naar huis. Thuis doe ik de slaolie in grote jerrycans en daarmee vul ik de tank van m'n auto.
Dus dan ben ik alweer een paar keer buiten geweest.
Trein ga ik nooit, laaste keer was in december toen ik een vriendin in gouda had, maar ook dat is kut dat ik voor 12 uur in rotterdam moest zijn want dan ging de laaste metro.quote:Op zondag 16 september 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook de trein. Bus is idd wat minder
Ja, dat zeg ik ook altijd wanneer ik de prijzen van dieselolie zie en dan even terugdenk aan de prijs van de slaolie.quote:
Merk je nou nog verschillen in prestaties?quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook altijd wanneer ik de prijzen van dieselolie zie en dan even terugdenk aan de prijs van de slaolie.
Verdwaalde huisdieren doen het ook goedquote:Op zondag 16 september 2007 19:56 schreef arnold-d het volgende:
met volvo's kan je wel lekker tegen een kleine auto rammen.. 3000KG vs 800kg![]()
Nee. Alleen de geur is anders.quote:Op zondag 16 september 2007 19:56 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Merk je nou nog verschillen in prestaties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |