Dat gaat ook niet gebeuren hoor.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef Etcetera het volgende:
ff serieus: er zijn echt wel leuke aardige niet-lelijke jongens die ook nog een relatie willenmaar je moet ze wel eerst vinden
ehm... Pitt zei ooit: 'zullen we gewoon vrienden blijven' en ik zei toen: 'ja is goed' ik dacht heel wat anders maar dat terzijdequote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren hoor.![]()
![]()
Ik word zo'n vrouwtje met 30 katten..quote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
ik spreek jullie wel weer als jullie wel een relatie hebben![]()
truequote:Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef Soempie het volgende:
I can be alone, yeah, I can watch a sunset on my own.
![]()
Dan is er nog hoop voor mijquote:Op zondag 16 september 2007 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehm... Pitt zei ooit: 'zullen we gewoon vrienden blijven' en ik zei toen: 'ja is goed' ik dacht heel wat anders maar dat terzijde
we zijn nu meer dan 3 jaar samen![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
trueik snap trouwens de mensen die een relatie moeten hebben niet
als je jezelf niet gelukkig kunt maken, dan kan iemand anders dat toch ook niet
quote:Op zondag 16 september 2007 19:44 schreef Etcetera het volgende:
(mooiste zou zijn dat hij met hangende pootjes terugkomt, en je hem dan afwijst)
Beetje jaloers aangelegd?quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ben een beetje sadistisch soms
ik schijn ook een 'bitch-blik' te hebben, en die heb ik ook alleen naar meiden die proberen te flirten met pitt![]()
dan ga ik ze aankijken, en als ze mij dan aankijken is het
van mijn kant
kan er niks aan doen
eigenlijk valt dat op zich wel meequote:
Voor de eet-meet bij ons thuis zal ik een wensenlijstje aanleggen om zoveel mogelijk mensen tegemoet te komenquote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh dat klinkt best lekker zeg (ik hou wel van zalm)
quote:Op zondag 16 september 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mannen die van koken houden
Ik mis de mijne
quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ben een beetje sadistisch soms
ik schijn ook een 'bitch-blik' te hebben, en die heb ik ook alleen naar meiden die proberen te flirten met pitt![]()
dan ga ik ze aankijken, en als ze mij dan aankijken is het
van mijn kant
kan er niks aan doen
quote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eigenlijk valt dat op zich wel meeer zijn ook genoeg meiden waar hij bevriend mee is en die hij een knuffel geeft, dat interesseert me niks
ik beschouw het maar als territoriumafbakening![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk meestal: je doet maar.Ik ben toch leuker.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |