abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203476
Wat zijn nu eigenlijk de redenen dat Willem niet ingaat op de huwelijksaanzoeken die bij de Big Brother redactie binnenkomen?
pi_203477
willem ia de meest kalme en relaxte bewoner. hij blijft onder alle omstandigheden zichzelf, hij laat zich niet opfokken door en paar huwelijksaanzoekjes...

Willem Rulez!!!

waarom toch?
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 12:46:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_203478
Als ik zo'n (ex)vrouw als Tessa had, dan zou ik spontaan hetero worden als ik al homo was..

de kans lijkt me dus klein... ;-)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_203479
quote:
op 10-19-1999 om 12:46 PM schreef JayTaph het volgende:
Als ik zo'n (ex)vrouw als Tessa had, dan zou ik spontaan hetero worden als ik al homo was

de kans lijkt me dus klein... ;-)

Waarom heeft iedereen in dit forum het zo over uiterlijk heden? Wie weet is die Tessa,wel een kreng(ik zei wie weet he).Kan ze er nog zo lekker uit zien.

Schoonheid duurt een oogwenk.
Eeerlijkheid duurt een leven lang.

dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:06:00 #5
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_203480
Raynay, wil je met me trouwen???

Nee??

Homo!!

dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:14:00 #6
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_203481
Daar heb je het wel zo'n beetje mee gezegd, Twinny Sister. Hulde.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:18:00 #7
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_203482
Omdat willem niet weet dat er aanzoeken zijn denk ik, want hij krijgt alleen post van zijn kinderen...

Marcel

--------------------------------
. . . . . . . . . .
------------ . -----------------
. = . =
. = . =

Back On track<P>
pi_203483
Denk toch eens na man, die gozer heeft kinderen en is getrouwd, en al dat gezever van die oppervlakkige Veronica-trutjes, eerste catagorie, buitenklasse III bereikt ze niet. Wat mij betreft is Willem de meest relaxte van het stel. Alleen is hij niet zoals de meeste Nederlanders bang om iemand aan te raken. Hij moet alleen niet zo raar doenmet zijn gitaar in de tuin als er een bn'er op een hoogwerker staat te playbacken ! Dus dat bericht over Homo zijn
is gewoon

Maar mocht je er mee zitten op Veronica TT staan adressen voor als je er mee zit ! va.
pagina 371 !

pi_203484
Buschauffeur, weet je het verschil wel tussen Willem en Ruud?
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')