Smash online.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Duhhh. Voor de mensen die het niet logisch vinden dat daar de info staat hier een copy paste:
[verhaal]
Smash Bros zal me echt aan m'n aars oxideren. En verder snap ik al helemaal niet waarom je uberhaupt mij erbij haalt, alsof ik dat ooit heb ontkend of wat dan ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:08 schreef Ruzbeh het volgende:
WAT EEN COMPLETE FUCKING MEGATON SMASH BROTHERS BRAWL IS ONLINE 100% ONLINE IK HAD ME TWIJELS MOET IK JE BEKENNEN IK KAN NIET WACHTEN OM TOMASSO EN AL DE ANDERE DROOGKLOTEN HIER EENSCH STEVIG OP HUN BEK TE SLAAN!
Ach kom op, bij een spel als BWii met co-op ga je zo'n functie missen. Of bij een online shooter waar je met teamplay speelt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij wilt graag met 12 jarige kneusjes praten die je de hele tijd vertellen dat je naar poep ruikt?
Tomasso vind Smash niet tof en gaat m dus niet halen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:08 schreef Ruzbeh het volgende:
WAT EEN COMPLETE FUCKING MEGATON SMASH BROTHERS BRAWL IS ONLINE 100% ONLINE IK HAD ME TWIJELS MOET IK JE BEKENNEN IK KAN NIET WACHTEN OM TOMASSO EN AL DE ANDERE DROOGKLOTEN HIER EENSCH STEVIG OP HUN BEK TE SLAAN!
Dit jaar schaf ik geen Wii aan in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie wil er dan tegen mij? De beruchte onverslaanbare Smash Brothers Meister? Vrijwilligers?? Cyberia18?
welke winkel heb jij hem vandaan en waarquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:59 schreef biermeister het volgende:
net Trauma Center en Mysims gekocht, vanavond maar eens proberen!
gemaakt door Krome!!!quote:“Wii is a great platform for The Force Unleashed, because the console’s motion-oriented controllers really bring the game to life. We’ve worked hard to make the Wii version of the game unique in order to truly let you unleash the Force.” - Jim Ward, President of LucasArts
heb hem bij een lokale gameshop gekocht, ze zeiden dat ze hem vandaag binnen hadden gekregenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef depax het volgende:
welke winkel heb jij hem vandaan en waar
Mysims bedoel ik.
welke shop en waarquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:03 schreef biermeister het volgende:
[..]
heb hem bij een lokale gameshop gekocht, ze zeiden dat ze hem vandaag binnen hadden gekregen
met de grappling hook (whatever) boven zn hoofd richten als hij aan het zwaaien is met die bal.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef MaHawK het volgende:
Gisteravond ben ik maar weer eens verder gegaan met Zelda, had de game sinds mei niet meer aangeraakt en na 30 minuten wist ik weer waarom. Ik ben namelijk in het huis van de Yeti en ga bij dat stukje met die ridder of wat het ook is telkens dood. Wat moet ik daar doen? Ja ik ben te lui een walkthrough op te zoeken.
Ja, de reden is dat het een baggerspel is.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef MaHawK het volgende:
Gisteravond ben ik maar weer eens verder gegaan met Zelda, had de game sinds mei niet meer aangeraakt en na 30 minuten wist ik weer waarom.
zuurpruim, baggeraar. je zit alleen maar te bashen hier blablabla...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, de reden is dat het een baggerspel is.
Maakt het uit wat hij leuk vind dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:32 schreef EvilMarc het volgende:
En Ruz, welke games vind je wel leuk dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |