quote:Op zondag 16 september 2007 18:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[afbeelding]
Nou nou.. je kunt ook overdrijven.
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 12:18 schreef MaHawK het volgende:
Wat heeft deze gast in vredesnaam gebruikt!?
Klik
Sorry hoor, maar ik kom hem nog regelmatig tegen. Als we 2 jaar verder zijn ala, maar 100 euro? Doe normaal zeg.quote:Op maandag 17 september 2007 12:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
JaHet is een moeilijk verkrijgbaar spel. Dus kan gemakkelijk.
Er staat toch nergens dat hij het ervoor krijgtquote:Op maandag 17 september 2007 12:23 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kom hem nog regelmatig tegen. Als we 2 jaar verder zijn ala, maar 100 euro? Doe normaal zeg.
Nee dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 17 september 2007 12:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat hij het ervoor krijgtHet is marktplaats. Met dit soort dingen kan je ineens geluk hebben. Maak je daar nou niet druk om
Dan ben je zelf bijna net zo erg
De grap is er pas echt als iemand het betaaldquote:Op maandag 17 september 2007 12:32 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel.Ik maak me er ook niet druk om, tis gewoon grappig om te zien dat iemand zo'n bedrag vraagt voor die game.
Idd.quote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
De grap is er pas echt als iemand het betaald![]()
100 euro am cryquote:Op maandag 17 september 2007 12:18 schreef MaHawK het volgende:
Klik
volgende maand is een leuk maandjequote:Op zondag 16 september 2007 18:48 schreef Shazbot het volgende:
Erg toffe OP, weer eens wat anders.
Hier trouwens nog herfst/vakantie lineup (wel voor Amerika):
[..]
Het is wel een beetje schattigquote:Op maandag 17 september 2007 12:18 schreef MaHawK het volgende:
Klik
quote:Op maandag 17 september 2007 12:23 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kom hem nog regelmatig tegen. Als we 2 jaar verder zijn ala, maar 100 euro? Doe normaal zeg.
Heb de game nieuw in de winkel voor 30 euro gekocht, dus dit is gewoon afzetterijquote:Op maandag 17 september 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het gaat wél om een nieuw exemplaar, bij de meeste anderen zie je dat spel 2e hands en dan betaal je er ook al gauw 50 euro voor dus zo gek is de prijs nog niet
quote:Op maandag 17 september 2007 17:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb de game nieuw in de winkel voor 30 euro gekocht, dus dit is gewoon afzetterij![]()
.... Waarschijnlijk om door te verkopen als ze schaars wordenquote:Op maandag 17 september 2007 17:26 schreef EvilMarc het volgende:
Sealed, sealed, sealed. Waarom koopt hij die games dan XD
quote:Op maandag 17 september 2007 17:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
.... Waarschijnlijk om door te verkopen als ze schaars wordenLike nu. Ik denk dat hij nog best wel wat verkoopt. Nintendo zou hier wat beter op in kunnen gaan
25-1-2006, dus al even geleden bij de Toys 'R Us in Eindhoven. En tegenwoordig is het zowieso moeilijk om Cubegames te vinden, vooral nieuw.quote:Op maandag 17 september 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wanneer en waar heb je hem dan gekocht? Het spel schijnt namelijk de laatste tijd erg moeilijk te verkrijgen zijn heb ik begrepen (tenminste in nieuwstaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |