Na vele weekenden gezeik van dat het mijn beurt weer eens was om als bob te spelen was het dan eindelijk zo ver. Ik was gisteravond de bob
Vrijdag avond met mijn dronken kop aan iedereen beloofd dat ze met mij mee konden rijden, dus zaterdag met 9 mensen in de auto. Eerst gingen we ff "indrinken" in een café, iedereen zit vrolijk aan het bier en ik zit als een cheap ass aan een glaasje mineraal water omdat die cola bende mij na 2 glazen al de keel uitkomt. Vervolgens rond een uur of 12 naar een discotheek met 8 schreeuwende rotzakken in de auto die een leuke avond te gemoet gaan.
In de discotheek nam ik toch maar wat biertjes omdat ik gewoon ff wat alcohol moest hebben, vervolgens ga ik ff pissen en als ik terugkom is IEDEREEN kwijt. Uiteraard was die tent stampvol en heb ik een half uur lopen zoeken naar de rest. Normaal gesproken ben ik bezopen en dauw ik mij overal doorheen, maar als je nuchter bent, ben je altijd wat socialer en laat je mensen voor enzo. Na een tijdje vond ik de groep en gelukkig werd er eindelijk wat leuke muziek gedraaid waar ik als nuchter persoon toch nog een beetje mee kan vermaken: happy hardcore
Naarmate de avond vordert is iedereen bezopen en zitten ze irritant om mijn nek te hangen en plezier te maken, terwijl ik daar met een glaasje red bull (moet toch wakker blijven) een beetje voor me uit zit te staren, een goed gesprek met iemand aan gaan kan al helemaal niet door de muziek die te hard staat en het onverstaanbare gebrabbel van je vrienden.
Rond een uur of 4 vond ik het welletjes geweest, maar uiteraard is iedereen weer verspreid en kan je een half uur lopen zoeken naar iedereen om te zeggen dat we gaan. half 5 zit iedereen (ligt over elkaar heen) in de auto en kom je erachter dat je er nog 1 mist. Na veel gebel en gesms komt die er dan eindelijk aan en kun je gaan.
Iedereen weer afzetten bij huis (zo ben ik dan ook wel weer) en rond 5 uur eindelijk in je eigen bedje. Vervolgens kan ik niet slapen omdat er iemand bleef slapen die fucking bezopen was en lag te hijgen in bed. En nog stijf staan van de red bull bevorderd mijn slaap ook niet. En dan als ik eindelijk slaap, om 10 uur wakker gemaakt worden om ontbijt enzo te fixen omdat mn moeder jarig is.
wat een lang verhaal...
samenvatting:
Nuchter blijven
Je vrienden kwijtraken in een te drukke tent
Dronken vrienden die om je nek gaan hangen en dom tegen je lullen terwijl je ze niet verstaat
Iedereen kwijt zijn als je naar huis wilt
Niet kunnen slapen dankzij de red bull en een hijgende vriend in je kamer
Moeder jarig dus verplicht gezellig doen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?