Dat mag je best zeggen. Maar dan lach ik je dus heel hard uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Exact. Die houding maakt jullie volkomen nutteloze wezens in deze kwestie. Ik heb niets aan jullie. Mag ik dat niet zeggen?
'Dat is jouw probleem' is hier niet echt van toepassing.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
Persoonlijk vind ik zo'n mosselpannetje erg feestelijk staan, maar goed. "Dat is mijn probleem".
[afbeelding]
.
Dan snap ik je gepunnik niet hoor. Lachen is gezond.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen. Maar dan lach ik je dus heel hard uit.
Kantklossen. Ik snap jou ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan snap ik je gepunnik niet hoor. Lachen is gezond.
Dat ziet er tenminste puur uit. Je moet je er maar bij neerleggen dat dat er niet meer in zit, Gellius, tenzij je TB van huis is.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
Persoonlijk vind ik zo'n mosselpannetje erg feestelijk staan, maar goed. "Dat is mijn probleem".
[afbeelding]
.
Wat boeit dat; hij ráákt me tenminste. En goed ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:42 schreef Gellius het volgende:
Wat schrijft die Foer toch slècht hè?
Volgens mij heb jij de categorische imperatief van Kant niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bij dit spel krijg je punten als je de slak kapot stampt. http://www.kidsforanimals.nl/dibbes_spel/index.htm Ik geloof niet dat deze mensen de categorische imperatief van Kant juist geïnterpreteerd hebben toen ze bij Kids for animals gingen.
Ik snap het verband niet tussen Neerlandicus zijn en weten wat goed schrijven is. Ik moet de eerste nog tegen komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat boeit dat; hij ráákt me tenminste. En goed ook.
Wat is dat eigenlijk, goed schrijven? Dan ben ik neerlandicus en dan weet ik het nog steeds niet.Ik let ook meer op compositie, geloof ik.
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de categorische imperatief van Kant niet helemaal begrepen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen Neerlandicus zijn en weten wat goed schrijven is. Ik moet de eerste nog tegen komen.
Ik zie jou niet als een Neerlandicus.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of telt mijn propedeuse niet?
Als je Kant wat beter zou lezen, zou je dat wél begrijpen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Kijk, áls je een bepaalde reden ziet om dieren te beschermen, dan moet dat wel een bepaalde waardigheid zijn. Ik zie niet in waarom hondjes of olifanten meer waardigheid zouden hebben dan slakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |