Wat boeit dat; hij ráákt me tenminste. En goed ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:42 schreef Gellius het volgende:
Wat schrijft die Foer toch slècht hè?
Volgens mij heb jij de categorische imperatief van Kant niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Bij dit spel krijg je punten als je de slak kapot stampt. http://www.kidsforanimals.nl/dibbes_spel/index.htm Ik geloof niet dat deze mensen de categorische imperatief van Kant juist geïnterpreteerd hebben toen ze bij Kids for animals gingen.
Ik snap het verband niet tussen Neerlandicus zijn en weten wat goed schrijven is. Ik moet de eerste nog tegen komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat boeit dat; hij ráákt me tenminste. En goed ook.
Wat is dat eigenlijk, goed schrijven? Dan ben ik neerlandicus en dan weet ik het nog steeds niet.Ik let ook meer op compositie, geloof ik.
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de categorische imperatief van Kant niet helemaal begrepen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen Neerlandicus zijn en weten wat goed schrijven is. Ik moet de eerste nog tegen komen.
Ik zie jou niet als een Neerlandicus.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of telt mijn propedeuse niet?
Als je Kant wat beter zou lezen, zou je dat wél begrijpen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Kijk, áls je een bepaalde reden ziet om dieren te beschermen, dan moet dat wel een bepaalde waardigheid zijn. Ik zie niet in waarom hondjes of olifanten meer waardigheid zouden hebben dan slakken.
Nou, als neerlandicus heb je meer over literatuur geleerd en word je dus geacht er meer over te kunnen zeggen dan bijvoorbeeld een econoom of een bioloog.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet tussen Neerlandicus zijn en weten wat goed schrijven is. Ik moet de eerste nog tegen komen.
Ik weet niet wat het precies is. Geestelijk ben ik helder, maar als ik iets wil doen, ga ik trillen en breekt het zweet me uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef Gellius het volgende:
Is het griep, Claudia?
Oja. Tuurlijk. Leg 's uit dan. Rede? Jij vindt een hondje redelijker dan een slak?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je Kant wat beter zou lezen, zou je dat wél begrijpen.
Dat is raar. je bent niet toevallig net gestopt met roken ofzoiets?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het precies is. Geestelijk ben ik helder, maar als ik iets wil doen, ga ik trillen en breekt het zweet me uit.Ik zit nu maar een beetje thuis te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |