Leg eens uit waar en wanneer we met jou zijn overeengekomen dat we er überhaupt zijn om je in dit soort kwesties vooruit te helpen?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:18 schreef Gellius het volgende:
Leg dan even uit hoe ik in de mosselkwestie precies vooruit geholpen ben door jullie reacties?.
Zoeken in de AH-recepten. Dat we daar nou niet opkwamen, Gellius. Het schaamrood!quote:
Dat beweer ik (überhaupt) niet, maar de welwillende reacties op mijn vraag of ik een receptkwestie mocht voorleggen, scheppen toch een soort van verwachting, zou ik menen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leg eens uit waar en wanneer we met jou zijn overeengekomen dat we er überhaupt zijn om je in dit soort kwesties vooruit te helpen?
Ja, dat is jouw probleem.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat beweer ik (überhaupt) niet, maar de welwillende reacties op mijn vraag of ik een receptkwestie mocht voorleggen, scheppen toch een soort van verwachting, zou ik menen.
IIk vroeg om recepten voor iemand die nog niet zo gewend is mosselen te eten, toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoeken in de AH-recepten. Dat we daar nou niet opkwamen, Gellius. Het schaamrood!![]()
Exact. Die houding maakt jullie volkomen nutteloze wezens in deze kwestie. Ik heb niets aan jullie. Mag ik dat niet zeggen?quote:
Heb dank. Dit is nuttig en to the point.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
Nee. Maar dé manier om je lief aan mosselen te krijgen, is volgens mij om (1) de schelp weg te laten en (2) te zorgen dat de smaak niet overheerst. Een combinatie met venkel vind ik wel interessant klinken, maar het laatste recept is volgens mij het veiligst.
Zeg, laat mevrouw haar sociopathische praatjes voor zichzelf en alleen zichzelf spreken.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Exact. Die houding maakt jullie volkomen nutteloze wezens in deze kwestie. Ik heb niets aan jullie. Mag ik dat niet zeggen?
Dat mag je best zeggen. Maar dan lach ik je dus heel hard uit.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Exact. Die houding maakt jullie volkomen nutteloze wezens in deze kwestie. Ik heb niets aan jullie. Mag ik dat niet zeggen?
'Dat is jouw probleem' is hier niet echt van toepassing.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
Persoonlijk vind ik zo'n mosselpannetje erg feestelijk staan, maar goed. "Dat is mijn probleem".
[afbeelding]
.
Dan snap ik je gepunnik niet hoor. Lachen is gezond.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen. Maar dan lach ik je dus heel hard uit.
Kantklossen. Ik snap jou ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan snap ik je gepunnik niet hoor. Lachen is gezond.
Dat ziet er tenminste puur uit. Je moet je er maar bij neerleggen dat dat er niet meer in zit, Gellius, tenzij je TB van huis is.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
Persoonlijk vind ik zo'n mosselpannetje erg feestelijk staan, maar goed. "Dat is mijn probleem".
[afbeelding]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |