quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, het is dat je ons er op weesHij is nog niet vergeten dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
wel 4quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:22 schreef Roellio het volgende:
Geen ep deze week?
klopt maar wel de verkeerde je hebt nu ook degene met special affectsquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:15 schreef Roellio het volgende:
Ik bedoelde dus: "Er is afgelopen weekend geen ep. gereleased?"
S04E04 was er al.
Je bent in de war met ep 1 en 2. Ep 4 had gewoon de special effects. Ik heb hem twee weken geleden bekeken en hij was gewoon verzorgd met alle toeters en bellen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt maar wel de verkeerde je hebt nu ook degene met special affects
spoilersquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je bent in de war met ep 1 en 2. Ep 4 had gewoon de special effects. Ik heb hem twee weken geleden bekeken en hij was gewoon verzorgd met alle toeters en bellen.
Inhoudelijk stelde het geen zak voor, gewoon een uitgemolken verhaal, dat je al bij SG-1 zag.
Reunion was wel een toffe ep, en gelukkig lijkt de komende aflevering ep 5 veelbelovend met de introductie van een nieuwe geavanceerde ras.
Geen bron. Ik zeg toch ook 'als'. Met andere woorden, het zou mij niet uitmaken als ze er mee stoppen. Het Stargate concept is nu uitgemolken... snel met die 2 films komen en dan ben ik er klaar meequote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:06 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb nergens gehoord dat dit het laatste seizoen is. Bron ?
Furlings?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:30 schreef Super7fighter het volgende:
Reunion was wel een toffe ep, en gelukkig lijkt de komende aflevering ep 5 veelbelovend met de introductie van een nieuwe geavanceerde ras.
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Seizoen 5 komt er beslist aan. Vandaag de bevestiging:
RENEWED! Stargate Atlantis gets fifth season
Wednesday - October 24, 2007 | by Darren Sumner
Stargate Atlantis will continue to a fifth season on SCI FI Channel, the network announced today.
SCI FI ordered 20 episodes for Season Five of the series, which despite lower "Live" ratings this year has maintained its status as one of the cable channel's most-watched original dramas.
"'Atlantis' truly came out from under the shadow of its sister series this year and proved that it's a hit in its own right," said Mark Stern, Executive Vice President of original programming for SCI FI Channel.
"All of us at MGM are pleased to be extending the Stargate legacy with 20 new original episodes of Stargate Atlantis for our friends at SCI FI," MGM's Charles E. Cohen, Senior Executive Vice President Finance and Corporate Development, said. "Viewers the world over clamor for exciting new stories of space exploration, distant civilizations and the marvels of technology, all of which continue to be delivered by Stargate Atlantis."
The show will celebrate its 100th episode as the fifth season finale.
http://www.gateworld.net/(...)atlantisi_gets.shtml
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
dat kan er maar 1 zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:08 schreef Super7fighter het volgende:
Er zijn wel aanwijzingen voor een volgend seizoen. Een bekende van Atlantis zal terugkomen - naar eigen zeggen- in seizoen 5. Maar misschien zullen de kijkcijfers van dit seizoen zwaar blijven tegenvallen en zullen de ideeen op de plank blijven liggen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nope.5de seizoen alweer, op de helft van sg1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Seizoen 5 komt er beslist aan. Vandaag de bevestiging:
RENEWED! Stargate Atlantis gets fifth season
Wednesday - October 24, 2007 | by Darren Sumner
Stargate Atlantis will continue to a fifth season on SCI FI Channel, the network announced today.
SCI FI ordered 20 episodes for Season Five of the series, which despite lower "Live" ratings this year has maintained its status as one of the cable channel's most-watched original dramas.
"'Atlantis' truly came out from under the shadow of its sister series this year and proved that it's a hit in its own right," said Mark Stern, Executive Vice President of original programming for SCI FI Channel.
"All of us at MGM are pleased to be extending the Stargate legacy with 20 new original episodes of Stargate Atlantis for our friends at SCI FI," MGM's Charles E. Cohen, Senior Executive Vice President Finance and Corporate Development, said. "Viewers the world over clamor for exciting new stories of space exploration, distant civilizations and the marvels of technology, all of which continue to be delivered by Stargate Atlantis."
The show will celebrate its 100th episode as the fifth season finale.
http://www.gateworld.net/(...)atlantisi_gets.shtml
![]()
overigen waren van sg1 de seizoenen 4 t/m 7 de leukste1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Die gingen alleen maar boom omdat ze over ze aan het brainstormen waren. In het echt in de serie zijn ze afaik nog niet doodquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Die hebben we al gezien he
[ afbeelding ]
en die gingen boem!
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat kan er maar 1 zijn
of rainbow sun francs
of de wrait![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist 1 t/m 4 de beste seizoenen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
5de seizoen alweer, op de helft van sg1.
overigen waren van sg1 de seizoenen 4 t/m 7 de leukste
Seizoen 1 was een knaller, heb hem van de week nog bij Sky gezien. De aflevering met de Nox was tof, de introductie met de Tollans en hun arrogante leider was briljant. De alternate reality waar Daniel in belandt en getuige is van de destructie van Aarde, waarna in eerste instantie niemand hem gelooft en een zekere senator de geldkraan dichtdraait en het Stargate-programma annuleert. Kort daarna verschijnen twee aanvalschepen van de Goa'uld uit het niets om de Aarde te vernietigen. De dreiging was alom aanwezig en die hele reeks vond ik geniaal.
Maar mijn meest favoriete is toch wel the Otherside uit seizoen 4.
[ Bericht 0% gewijzigd door Super7fighter op 25-10-2007 19:16:41 ]We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nope.
Wil je het weten? ->waar gaat die ook wel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond juist 1 t/m 4 de beste seizoenen.
Seizoen 1 was een knaller, heb hem van de week nog bij Sky gezien. De aflevering met de Nox was tof, de introductie met de Tollans en hun arrogante leider was briljant. De alternate reality waar Daniel in belandt en getuige is van de destructie van Aarde, waarna in eerste instantie niemand hem gelooft en een zekere senator de geldkraan dichtdraait en het Stargate-programma annuleert. Kort daarna verschijnen twee aanvalschepen van de Goa'uld uit het niets om de Aarde te vernietigen. De dreiging was alom aanwezig en die hele reeks vond ik geniaal.
Maar mijn meest favoriete is toch wel the Otherside uit seizoen 4.
en mental note plaatst dat hij seizoen 1 t/m 3 + 11 nog moet kopen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Aflevering waarin een volk hulp zoekt bij SGC omdat ze bijna overrompeld worden door hun vijand. In ruil voor deuterium om het tij in hun oorlog te keren wil deze beschaving al hun technologie en kennis (kernfusie en schildtechnologie, onbemande vliegtuigen die neuraal vanaf de grond bestuurd kunnen worden, stasis, medicijnen) aan Aarde geven. Ze liggen namelijk minstens 100 jaar voor en zijn radeloos.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar gaat die ook wel over.
en mental note plaatst dat hij seizoen 1 t/m 3 + 11 nog moet kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |