Ja, maar, ik ben dus een digibeetquote:Op zondag 16 september 2007 02:37 schreef Juup© het volgende:
Spelletjes kopen?
Gewoon zoeken op internet, downloaden en via de kabel op de GSM zetten.
Maar goed, dat is hoe ik het doe
Ik heb geen idee, ik zie nooit bacoboys en kom nooit in disco'squote:Op zondag 16 september 2007 02:40 schreef Dibble het volgende:
LG shine wtf![]()
is dat niet voor bacoboys die in de ´´club´´ ( plaatselijke strontdsco ) bling bling wannabe gangster op willen vallen?
quote:Op zondag 16 september 2007 12:41 schreef denkjedat het volgende:
met dat getjar.com heb ik 2 dingen gezien 1tje heet dat je gratis kan smsen maar mijn vraag kan dat ook gratis smsen en hoe kan ik die op mn mobiel zetten motorola v360 en ik zag ook nog chatten via bluethoot hoe werkt dat dan? sorry voor mijn gebrekkige nederlands bij voorbaat dank
Enkeltje Verwegistan aub!quote:Op zondag 16 september 2007 12:41 schreef denkjedat het volgende:
met dat getjar.com heb ik 2 dingen gezien 1tje heet dat je gratis kan smsen maar mijn vraag kan dat ook gratis smsen en hoe kan ik die op mn mobiel zetten motorola v360 en ik zag ook nog chatten via bluethoot hoe werkt dat dan? sorry voor mijn gebrekkige nederlands bij voorbaat dank
Dan moet je er wel bij vermelden dat die kleine lettertjes op een heel andere pagina staan op een website en je dan eerst tien minuten moet zoekenquote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef Spacehamster het volgende:
Mensen die geen kleine lettertjes lezen verschaffen veel leedvermaak!
hup naar buiten , ga voetballen of tikkertje of verstoppertje spelen ipv van op je mobieltje te gamenquote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij vermelden dat die kleine lettertjes op een heel andere pagina staan op een website en je dan eerst tien minuten moet zoeken
Ik ga toch geen kwartier zo'n kutsite uitpluizen omdat ik 1 spelletje wil downloaden
`quote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
hup naar buiten , ga voetballen of tikkertje of verstoppertje spelen ipv van op je mobieltje te gamen![]()
ik voetbal nog steeds buiten , in huis geeft het zo'n rotzooiquote:Op zondag 16 september 2007 17:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
`
Ik weet niet in welke leeftijdscategorie jij ook alweer zat, maar als het goed is ben ik de straatspelen al ontgroeid
Dat is gebleken dat je dat niet doet en kijk nou wat het je opgeleverd heeft....quote:Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Ik ga toch geen kwartier zo'n kutsite uitpluizen omdat ik 1 spelletje wil downloaden![]()
You've got me there.quote:Op maandag 17 september 2007 02:00 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dat is gebleken dat je dat niet doet en kijk nou wat het je opgeleverd heeft....
Iedereen in mijn omgeving heeft nog een 'ouderwetse' telefoon, of een telefoon zonder spelletjes (behalve de standaard games, die niet via bluetooth te versturen zijn).quote:Op maandag 17 september 2007 02:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Toch een geweldige uitvinding, dat Bluetooth.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |