abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53211860
Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon, de LG Shine ( )
Ben er helemaal blij mee, zeker als je kijkt wat voor telefoon ik hiervoor had (een Nokia 1600 die na nog geen jaar gewoon niks meer doet, ook al ben ik er altijd zuinig op geweest en is hij nooit hard gevallen o.i.d.)
Dus ga ik gelijk het internet afzoeken, om te kijken voor een leuk spelletje om erop te zetten.

Maar, verdomme zeg! Waar ik ook op zoek bij Google, hoe ik het ook doe, ik kom telkens uit bij allemaal abonnementsdiensten. Oftewel, je besteld 1 spelletje voor 3,50 ongeveer (wat ik al duur vind) en vervolgens word je gebombardeerd door smsjes van die 'dienst' met allemaal zinloos nieuws (kijk op onze website voor de nieuwste real tones! bestel nu een ringtone gratis!). En niet te vergeten, ook voor die smsjes die ik van hun ontvang mag ik gewoon betalen. Tot ik -stop- terug sms (waarbij ze nog 3x smsen dat ik afgemeld ben, dat ik ze niet moet vergeten en dat ze hopen dat ik terug kom om nog eens wat te bestellen).

En er is gewoon niks te vinden waarbij je gewoon je spelletje krijgt, en ze je vervolgens met rust laten. Misschien dat ik wel gewoon verkeerd zoek, het zal allemaal wel, maar ik vind het echt teleurstellend.

Ik wil gewoon 1 spelletje kopen! Ik wil verder geen smsjes, geen gegevens invullen, ik wil er geen 9 euro voor betalen, en ik wil niet alle andere aanbiedingen via sms binnen krijgen. ik wil gewoon een spelletje, geheel vrijblijvend!

God, dit zit me echt al de hele avond dwars
Vivre
pi_53211886
Spelletjes kopen?

Gewoon zoeken op internet, downloaden en via de kabel op de GSM zetten.
Maar goed, dat is hoe ik het doe
pi_53211904
LG shine wtf is dat niet voor bacoboys die in de ´´club´´ ( plaatselijke strontdsco ) bling bling wannabe gangster op willen vallen?
*Hosselcopter*
  zondag 16 september 2007 @ 02:40:50 #4
165512 MASD
Music is dead.
pi_53211907
bluetooth overzetten na het downloaden
Long live music.
pi_53211909
quote:
Op zondag 16 september 2007 02:37 schreef Juup© het volgende:
Spelletjes kopen?

Gewoon zoeken op internet, downloaden en via de kabel op de GSM zetten.
Maar goed, dat is hoe ik het doe
Ja, maar, ik ben dus een digibeet
Ik heb geen idee waar ik dat moet zoeken. Ik heb download muziek via Imesh, maar daarop kan je geen bestanden zoeken, alleen muziek en video.
En aangezien mijn eigen pc kapot is en deze van mijn moeder is (ook al maak ik er nu al een jaar gebruik van ) mag ik van haar er geen nieuwe programma's op zetten (lees: ze heeft een virusfobie, als ik op een website lees die haar niet bekend voor komt vraagt ze al of ik op pas voor virussen. Het is haar leeftijd ). Dus downloaden gaat 'm ook niet worden ben ik bang
Vivre
pi_53211918
quote:
Op zondag 16 september 2007 02:40 schreef Dibble het volgende:
LG shine wtf is dat niet voor bacoboys die in de ´´club´´ ( plaatselijke strontdsco ) bling bling wannabe gangster op willen vallen?
Ik heb geen idee, ik zie nooit bacoboys en kom nooit in disco's Ik weet alleen dat ik hem mooi vond en het een mooie aanbieding was, en ik ben er blij mee. Het doet me echt geen fuck wat voor mensen er nog meer mee rondlopen
Vivre
pi_53214344
Kuch getjar Kuch
  zondag 16 september 2007 @ 11:37:28 #8
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_53214586
Games op je mobiel
pi_53214675
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:37 schreef Noorseviking het volgende:
Games op je mobiel
Bellen met je mobiel
  zondag 16 september 2007 @ 11:52:25 #10
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53214840
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bellen met je mobiel
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
pi_53214905
www.getjar.com
www.tagtag.com (via wap naartoe gaan)
pi_53215755
met dat getjar.com heb ik 2 dingen gezien 1tje heet dat je gratis kan smsen maar mijn vraag kan dat ook gratis smsen en hoe kan ik die op mn mobiel zetten motorola v360 en ik zag ook nog chatten via bluethoot hoe werkt dat dan? sorry voor mijn gebrekkige nederlands bij voorbaat dank
pi_53216073
Gisteren kwam er een groepje van 3 buitenlanders langslopen, rond half drie 's nachts, eentje daarvan met z'n mobiel, zat-ie te lullen over dat de download al @ 80% was...

downloaden via je mobiel
  zondag 16 september 2007 @ 12:59:30 #14
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_53216185
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:41 schreef denkjedat het volgende:
met dat getjar.com heb ik 2 dingen gezien 1tje heet dat je gratis kan smsen maar mijn vraag kan dat ook gratis smsen en hoe kan ik die op mn mobiel zetten motorola v360 en ik zag ook nog chatten via bluethoot hoe werkt dat dan? sorry voor mijn gebrekkige nederlands bij voorbaat dank
pi_53216479
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:41 schreef denkjedat het volgende:
Enkeltje Verwegistan aub!
pi_53217176
Gamen op je Mobiel is verrot, net zoals gamen op een grafische rekenmachine.
Roken is lekker
pi_53219776
Mensen die geen kleine lettertjes lezen verschaffen veel leedvermaak!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53220447
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef Spacehamster het volgende:
Mensen die geen kleine lettertjes lezen verschaffen veel leedvermaak!
Dan moet je er wel bij vermelden dat die kleine lettertjes op een heel andere pagina staan op een website en je dan eerst tien minuten moet zoeken
Ik ga toch geen kwartier zo'n kutsite uitpluizen omdat ik 1 spelletje wil downloaden
Vivre
pi_53220605
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Dan moet je er wel bij vermelden dat die kleine lettertjes op een heel andere pagina staan op een website en je dan eerst tien minuten moet zoeken
Ik ga toch geen kwartier zo'n kutsite uitpluizen omdat ik 1 spelletje wil downloaden
hup naar buiten , ga voetballen of tikkertje of verstoppertje spelen ipv van op je mobieltje te gamen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_53222290
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef postmortum het volgende:

[..]

hup naar buiten , ga voetballen of tikkertje of verstoppertje spelen ipv van op je mobieltje te gamen
`
Ik weet niet in welke leeftijdscategorie jij ook alweer zat, maar als het goed is ben ik de straatspelen al ontgroeid
Vivre
pi_53223529
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:04 schreef Strychnine het volgende:

[..]

`
Ik weet niet in welke leeftijdscategorie jij ook alweer zat, maar als het goed is ben ik de straatspelen al ontgroeid
ik voetbal nog steeds buiten , in huis geeft het zo'n rotzooi
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_53234653
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:45 schreef Strychnine het volgende:
Dat is gebleken dat je dat niet doet en kijk nou wat het je opgeleverd heeft....
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53234665
Toch een geweldige uitvinding, dat Bluetooth.
pi_53247579
quote:
Op maandag 17 september 2007 02:00 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Dat is gebleken dat je dat niet doet en kijk nou wat het je opgeleverd heeft....
You've got me there.
quote:
Op maandag 17 september 2007 02:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Toch een geweldige uitvinding, dat Bluetooth.
Iedereen in mijn omgeving heeft nog een 'ouderwetse' telefoon, of een telefoon zonder spelletjes (behalve de standaard games, die niet via bluetooth te versturen zijn).

Maar, het goede nieuws:
Ik had dus een spelletje gedownload dat geschikt was voor mijn telefoon, maar hij deed het niet. Dus ik heb een mail gestuurd naar Mobelle, en ik kreeg als antwoord dat ik als compensatie 2 gratis games krijg. Dus ik heb 2 games gemaild die ik graag wil hebben en die sturen hun dan naar mij op. Dus even een applaus voor Mobelle, omdat ze geen abonnementservice hebben, en omdat de service top is.
Vivre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')