quote:Op zondag 16 september 2007 18:23 schreef piet_pelle het volgende:
Die groene drol mag natuurlijk niet door.![]()
Dat zag je idd wel vaker tijdens dit toernooiquote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef Bril_idioot het volgende:
Max
Max kan nog wel winnen aangezien de Nintendo-kindertjes om 9 uur naar bed moeten, alle stemmen daarna die door verstandige volwassenen worden gedaan zijn uiteraard voor Max
Kunnen we er nog iets aan doen?quote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef Fallen het volgende:
16 stemmen verschil, is best wel veel volgens mij...
Damn, ik wil dat dat hyper-kinetic rabbity-thing dat te droog is voor woorden gewoon wint!
Iedereen bellen die je kent?quote:Op zondag 16 september 2007 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kunnen we er nog iets aan doen?
Oke als we nu beginnen lukt het nogquote:
Geloof me, als Yoshi door gaat naar de volgende ronde, dan ga ik er echt alles aan doen om dat kreng te laten verliezen!quote:Op zondag 16 september 2007 22:14 schreef Rossdale het volgende:
Aangezien Lance er uit ligt en ik yoshi zelf heb ingebracht lijkt mijn stem duidelijkYoshi wint het makkelijk van dat star wars botje
quote:Op zondag 16 september 2007 22:14 schreef Rossdale het volgende:
Aangezien Lance er uit ligt en ik yoshi zelf heb ingebracht lijkt mijn stem duidelijkYoshi wint het makkelijk van dat star wars botje
Had je maar op Lance moeten stemmenquote:Op zondag 16 september 2007 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ook jou heb ik genoteerd!
@Fallen: Daar hou ik je aanIk ga er ook alles aan doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |