Er zijn veel mensen die het voor zichzelf willen houden. Waarom weet ik niet. Ook ik ga niet mn loonspecs aan de bomen hangen. Iets wat tussen je oren zit.quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef Cahir het volgende:
wtf waar komt die taboe vandaan dat niemand durft te vertellen hoeveel hij/zij per uur verdient?
en ze beginen op hun 16de al, ik bedoel.. waarom zou je het uberhaupt niet mogen vertellen?
Ja, maar heeft iemand er een goed argument voor? Zelfs in een familie word het geheimgehoudenquote:Op zondag 16 september 2007 00:20 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die het voor zichzelf willen houden. Waarom weet ik niet. Ook ik ga niet mn loonspecs aan de bomen hangen. Iets wat tussen je oren zit.
(En overigens, het mag wel natuurlijk altijd. Wie houd je tegen?)
Je hebt toch een fucking contract afgetekend? Geld speelt toch ook een belangerijke rol? Hoe weet je nou of je wel voldoende betaald word?quote:Op zondag 16 september 2007 00:32 schreef MouzurX het volgende:
Omdat je het niet weet? ik weet het iig niet precies....
wat loop jij nou de naam Piet te discrimineren? Waarom zou piet minder verdienen gast! Fucking Piet verdient heul wel meer dan jou.quote:Op zondag 16 september 2007 00:31 schreef shakaboem het volgende:
Dit wordt om de zelfde reden niet verteld als dat sommigen hun afkomst verzwijgen. Mensen willen niet anders behandeld worden.
"Hé Piet! Jij verdient zoveel cent per uur meer dan ik. Jij mag wel eens trakteren ook al doe ik dat zelden."
"Die Piet toch. Hij verdient zoveel cent per uur meer dan ik en toch woont hij in een kleiner huis en heeft hij een goedkopere wagen. Hij zal vast een enorm gierig mannetje zijn.
(zwarte) piet is zwart oftewel hij wordt gediscrimineerd, dus wanneer hij een baan krijgt ( wat onwaarschijnlijk is) dan zal hij minder verdienen dan een (blanke) janquote:Op zondag 16 september 2007 00:45 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
wat loop jij nou de naam Piet te discrimineren? Waarom zou piet minder verdienen gast! Fucking Piet verdient heul wel meer dan jou.
bruto? der zit toch geen btw op je salarisquote:Op zondag 16 september 2007 01:27 schreef aaipod het volgende:
8,60 bruto.
Zaterdag 30% toeslag, zondag 100%.
Nu weet je het
oh wat weinug!!!!quote:Op zondag 16 september 2007 01:27 schreef aaipod het volgende:
8,60 bruto.
Zaterdag 30% toeslag, zondag 100%.
Nu weet je het
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?quote:Op zondag 16 september 2007 01:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
bruto? der zit toch geen btw op je salaris
zeg tis weekend doe nie zo lullug nu!quote:Op zondag 16 september 2007 01:31 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?
Ach ja het is werk he. Ik ben 20 en studeer nog. Dit kan ik 16 uur per week doen en op zondag 8 uur lang 17,20 per uur meepakken. Voor mij is het ideaal maar als je ergens weet waar ik zonder relevante vooropleiding op mijn 20ste meer kan verdienen hou ik me aanbevolen hoorquote:Op zondag 16 september 2007 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh wat weinug!!!!
Jezus en jij werkt nog?
Voor dat luizenloontje? aargh sukkellllllllllll!![]()
Omdat heel veel mensen bang zijn dat iemand anders meer verdient, vrees ik.quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef Cahir het volgende:
wtf waar komt die taboe vandaan dat niemand durft te vertellen hoeveel hij/zij per uur verdient?
en ze beginen op hun 16de al, ik bedoel.. waarom zou je het uberhaupt niet mogen vertellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |