Afstandsbediening kwijt? Te lui om op te staan? Polio?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Sauruzin het volgende:
Andre van Duin en Ron Brandsteder. Ik staat perongeluk een tijdje aan maar wat een ontzettende zeikhumor zeg. En die lui noemen zich comedians? Ga lekker wat anders doen en pleur wat leuks op rtl4 op zaterdag.
jij staat toch een tijdje perongeluk aanquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Sauruzin het volgende:
Andre van Duin en Ron Brandsteder. Ik staat perongeluk een tijdje aan maar wat een ontzettende zeikhumor zeg. En die lui noemen zich comedians? Ga lekker wat anders doen en pleur wat leuks op rtl4 op zaterdag.
Dit is geen humor, dit is gewoon waardeloos en inspiratieloos.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef MASD het volgende:
dat is nederlandse humor, leer ermee leven
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Dit is geen humor, dit is gewoon waardeloos en inspiratieloos.
Tv staat inmiddels ergens anders op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Er zit een uit-knop op je afstandsbediening.
op welk kutprogramma?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:59 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Tv staat inmiddels ergens anders op.
In ieder geval is dat beter te zien dan dat nepkakelende cryptoschaterlachende dieptreurige zielige duo Joling & Gordon. Ik kots niet vaak, maar bij deze de 1e keerquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:45 schreef Sauruzin het volgende:
Op de kliko?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:59 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Tv staat inmiddels ergens anders op.
Gebrek in jouw opvoeding.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:33 schreef Dibble het volgende:
wat is polio?
20 jaar terug was ie welliicht miss ietswat grappig jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:02 schreef Olep het volgende:
Idd, Andre van Duin is niet kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |