abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:18:23 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_56140525
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou zeker een klacht indienen bij TNT?
Wel raar hoor, ik verzend en ontvang regelmatig pakjes en dat gaat altijd goed?!
Dat is het probleem ook, pakketjes gaan áltijd goed. Ik verzond de shirts echter op de goedkope manier (bubbeltjesenvelop en postzegels), de eerste lading (van 250) leverde een uitval op van pak 'm beet 3 shirts. Daarna gingen er een aantal verzendingen gewoon goed. Het is pas het laatste half jaar dat het helemaal de mist inloopt. shirts komen vaker níet aan dan wél. Of ik ze nu rechtstreeks naar het postkantoor breng of in een brievenbus stop, geen enkel verschil. Ik ga dus maar gewoon via de pakketdienst verzenden, vervelende is wel dat dat drie keer zo duur is... En die klachten ben ik maar niet meer aan begonnen (i tried), op de één of andere manier weten ze het altijd zo te draaien dat je het zelf wel niet goed gedaan zult hebben.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_56143960
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Wel verdomme, that does it! Sorry jongens, maar ik ben enorm gefrustreerd over TNT... Het afgelopen half jaar zijn er al zo'n 10 shirts nooit aangekomen. Ik denk dat ik maar moet stoppen met verzending in een envelop en ze via de pakkettendienst moet gaan versturen. Kortsluiting, wil je me je adresgegevens en maat nog een keer PM'en?

De kabouters kan ik helaas niets aan doen, die heb ik al nooit in bezit gehad...
Ik moet zeggen dat ik van vrienden en kennissen ook al wat problemen over de TNT gehoord heb. En enkele weken geleden is er een spel voor mijn Nintendo DS verzonden, maar die is er ook nog steeds niet. En een brief die pas is verzonden is ook nog steeds niet binnen. Je zou haast zeggen dat er OF postbodes zijn die een gedeelte thuis houden, OF dat het niet goed wordt gesorteerd waardoor het kwijt raakt of fout gaat. Damn TNT

SHE, het zou echt geweldig zijn als je nog wat over hebt, dat was vooral de reden dat ik mee deed, een gouden tuinkabouter
pi_56146977
Mag ik dan nu alvast de PR ervan op de hoogte stellen dat er een CUL wedstrijd was, er schortjes zijn besteld en die nog opgestuurd moeten worden naar de winnaars?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')