quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:50 schreef flugeltje het volgende:Wel verdomme, that does it! Sorry jongens, maar ik ben enorm gefrustreerd over TNT... Het afgelopen half jaar zijn er al zo'n 10 shirts nooit aangekomen. Ik denk dat ik maar moet stoppen met verzending in een envelop en ze via de pakkettendienst moet gaan versturen. Kortsluiting, wil je me je adresgegevens en maat nog een keer PM'en?
De kabouters kan ik helaas niets aan doen, die heb ik al nooit in bezit gehad...
Ik moet zeggen dat ik van vrienden en kennissen ook al wat problemen over de TNT gehoord heb. En enkele weken geleden is er een spel voor mijn Nintendo DS verzonden, maar die is er ook nog steeds niet. En een brief die pas is verzonden is ook nog steeds niet binnen. Je zou haast zeggen dat er OF postbodes zijn die een gedeelte thuis houden, OF dat het niet goed wordt gesorteerd waardoor het kwijt raakt of fout gaat. Damn TNT

SHE, het zou echt geweldig zijn als je nog wat over hebt, dat was vooral de reden dat ik mee deed, een gouden tuinkabouter