Oh sorry! Tis wel jouw tuinquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:15 schreef Simsfan88 het volgende:
En nu?Mijn tuin is momenteel minder groen, niet dat de postbode daar op zocht zeg maar
![]()
De wedstrijd is al afgelopen hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef bleiblei het volgende:
Mag je ook met de tuin van je ouders mee doen ja? Mijn kaal balkonnetje is namelijk niet echt veel aan. Tuin van mijn ouders is wel interessant.
die tuin is er volgend jaar ook nog welquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:28 schreef senesta het volgende:
[..]
De wedstrijd is al afgelopen hoor
Kun je nog wel achterhalen naar wie die gestuurd is dan? Een andere user ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef senesta het volgende:
Het T-Shirt is weer onderweg heb ik begrepen, de kabouter daar moet even een oplossing voor gezocht worden want die waren natuurlijk uniek
Nee, naar het adres wat ik je liet controleren, dat is het adres dat ik doorgegeven heb.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:32 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Kun je nog wel achterhalen naar wie die gestuurd is dan? Een andere user ofzo?![]()
Nee, gaat dus écht niet goed... Het is al eerder gebeurd dat verzonden shirts gewoon niet aankomen, bij tonks zelfs tot drie keer toe. Hoe het kan is me een raadsel, ik plak tenminste voldoende postzegels.... Een collega van me woont ook in jouw woonplaats, ik ga hem eens vragen of hij het niet bij je in de bus wil stoppen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Toch nog even melden dat er tot op heden helaas nog niets ontvangen is... er gaat blijkbaar iets niet goed?
Allebei niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ik heb mijn prijzen ook nooit binnen gekregen, maar dat is nu al weer zo lang geleden. Hou ze maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |