Ja, moet jij je dan eens voorstellen dat je maandag op werk komt en op je rooster kijkt en zomaar ziet dat je 2x in de week een avonddienst hebt gekregen zonder enig bericht. Zou je niet vrolijk van worden of wel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef Joooo-pi het volgende:
De mij maar een heel simpel rooster: Dagdienst![]()
25% van je diensten. Dat is dus een dienst per week die is veranderd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:48 schreef McGilles het volgende:
Nu hebben collega's er uren bij gekregen. Dus moet mijn leidinggevende het standaardrooster aanpassen, logisch natuurlijk. Nu kwam ik gisteren op werk en zag ik dat ongeveer 25% van mijn diensten is veranderd naar tijden die mij totaal niet aanstaan. Ik gelijk in discussie met mijn leidinggevende.
Zeker in discussie gaan, maar het is wel belangrijk welke afspraken en/of redenen zijn gebruikt bij het maken van het oorspronkelijke rooster. Heb je op dat moment aangegeven wat je voorkeuren waren voor werktijden en op welke tijden/dagen je echt niet kan (wegens andere verplichten die verder niet toegelicht hoeven te worden). Is het oorspronkelijke rooster min of meer willekeurig (en komen de specifieke diensten je al dan niet toevallig wel goed uit) gemaakt geef ik je weinig kans op begrip van de roostermaker (niet geheel onterecht). Is het rooster in overleg met iedereen gemaakt op basis van wensen en voorkeuren zou ik stug volhouden met protesteren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:48 schreef McGilles het volgende:
Nu mijn vraag:
Zou ik nu (voor de zoveelste keer) in discussie gaan met mijn leidinggevende of zou ik die week gewoon stug op woensdagmiddag hier voor de stoep staan en lekker gaan werken, omdat dat mijn dienst is waarmee ik accoord ben gegaan?
Als praktisch minderjarige student heb jij weinig te willen. Ben je te jong voor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef Renesite het volgende:
ach... Als part-timert ga ik maar niet hierover praten
toch even irritant - die wekelijks wisselende - tijdens schooltijd ingeroosterde - werkuren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als praktisch minderjarige student heb jij weinig te willen. Ben je te jong voor.![]()
Ja, want Rayman zegt: "Jai moet verdah leruh dan jou neus lang ies"quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
toch even irritant - die wekelijks wisselende - tijdens schooltijd ingeroosterde - werkuren.
Ja, whatever. Ik ben 18.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, want Rayman zegt: "Jai moet verdah leruh dan jou neus lang ies"
Maar dat weet die Rayman natuurlijk nietquote:
Vandaag even opbellen, maar ik moet eerst naar sportquote:Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Gluckskafer het volgende:
TS wat doe je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |