abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53201484
Ik word er gek van, ik leg de situatie wel even uit.

Op mijn werk hanteren ze een rooster per 6 weken. Hiervoor is er een standaardrooster opgesteld dat elke 6 weken zich herhaalt. Helemaal niks mis mee en ik ben blij met mijn diensten.

Nu hebben collega's er uren bij gekregen. Dus moet mijn leidinggevende het standaardrooster aanpassen, logisch natuurlijk. Nu kwam ik gisteren op werk en zag ik dat ongeveer 25% van mijn diensten is veranderd naar tijden die mij totaal niet aanstaan. Ik gelijk in discussie met mijn leidinggevende.

Nu zie ik vandaag dat het standaardrooster al is ingevoerd in het actuele rooster. Dat is dus het rooster waar iedereen zich aan moet houden. Nu is dit allemaal niet in overleg met mij gegaan en is dit ook niet de eerste keer dat dit gebeurt. Nu zie ik mezelf op maandag 01/10 ingeroosterd staan maar normaal gesproken heb ik die week de woensdagmiddagdienst.

Nu mijn vraag:
Zou ik nu (voor de zoveelste keer) in discussie gaan met mijn leidinggevende of zou ik die week gewoon stug op woensdagmiddag hier voor de stoep staan en lekker gaan werken, omdat dat mijn dienst is waarmee ik accoord ben gegaan?
pi_53201619
als je een 0uren contract hebt, ben je niet verplicht te werken als je werkgever dat vraagt. Als die tijden niet in overleg gegaan zijn, en je kan echt niet, zou ik dat tegen de leidinggevende zeggen. En dan kan die de tering krijgen, hij lost het maar op.

Mijn werk deelt me ook weleens in terwijl ik ze vantevoren al gezegd heb dat ik niet kan. Ja, dan moeten ze niet gaan zeiken als ik ze vertel dat ik pas 4 uur later dan ingeroosterd kan beginnen
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:58:46 #3
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53201683
Mits je een goede reden hebt waarom je baas je rooster zou moeten aanpassen, zou ik zeker nog eens met hem in discussie gaan!
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:11:50 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53201970
Het is zeker niet netjes van je baas. Maar ik denk dat als je stug op woensdagmiddag komt, je enorme problemen gaat krijgen.
Aan de andere kant: als je gewoon op maandag komt heeft de baas z'n zin: het rooster aangepast. En dan zit je er aan vast.
Dus ja ik denk dat je toch nogmaals de dialoog moet aangaan. Succes.
How can I make this topic about me?
pi_53202249
Dan ga ik denk ik toch maar weer voor de zoveelste keer de dialoog aan.

Wel word ik er gek van. Ik ben niet degene die extra uren wil, dus waarom moet mijn rooster aangepast worden.
Achja, uiteindelijk word het toch weer terug gedraaid aangezien ik nooit accoord ben gegaan met dit rooster. Alleen is er waarschijnlijk wel een discussie van 2 uur voor nodig....
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:29:58 #6
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_53202387
De mij maar een heel simpel rooster: Dagdienst
heitieh
pi_53202628
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef Joooo-pi het volgende:
De mij maar een heel simpel rooster: Dagdienst
Ja, moet jij je dan eens voorstellen dat je maandag op werk komt en op je rooster kijkt en zomaar ziet dat je 2x in de week een avonddienst hebt gekregen zonder enig bericht. Zou je niet vrolijk van worden of wel?
pi_53203233
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:48 schreef McGilles het volgende:
Nu hebben collega's er uren bij gekregen. Dus moet mijn leidinggevende het standaardrooster aanpassen, logisch natuurlijk. Nu kwam ik gisteren op werk en zag ik dat ongeveer 25% van mijn diensten is veranderd naar tijden die mij totaal niet aanstaan. Ik gelijk in discussie met mijn leidinggevende.
25% van je diensten. Dat is dus een dienst per week die is veranderd?
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:48 schreef McGilles het volgende:
Nu mijn vraag:
Zou ik nu (voor de zoveelste keer) in discussie gaan met mijn leidinggevende of zou ik die week gewoon stug op woensdagmiddag hier voor de stoep staan en lekker gaan werken, omdat dat mijn dienst is waarmee ik accoord ben gegaan?
Zeker in discussie gaan, maar het is wel belangrijk welke afspraken en/of redenen zijn gebruikt bij het maken van het oorspronkelijke rooster. Heb je op dat moment aangegeven wat je voorkeuren waren voor werktijden en op welke tijden/dagen je echt niet kan (wegens andere verplichten die verder niet toegelicht hoeven te worden). Is het oorspronkelijke rooster min of meer willekeurig (en komen de specifieke diensten je al dan niet toevallig wel goed uit) gemaakt geef ik je weinig kans op begrip van de roostermaker (niet geheel onterecht). Is het rooster in overleg met iedereen gemaakt op basis van wensen en voorkeuren zou ik stug volhouden met protesteren.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53203883

What's wrong with this rooster?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zaterdag 15 september 2007 @ 20:42:14 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53204156
ach... Als part-timert ga ik maar niet hierover praten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:46:23 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53204289
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef Renesite het volgende:
ach... Als part-timert ga ik maar niet hierover praten
Als praktisch minderjarige student heb jij weinig te willen. Ben je te jong voor.
How can I make this topic about me?
  Moderator zaterdag 15 september 2007 @ 20:52:19 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53204413
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Als praktisch minderjarige student heb jij weinig te willen. Ben je te jong voor.
toch even irritant - die wekelijks wisselende - tijdens schooltijd ingeroosterde - werkuren.
pi_53204526
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

toch even irritant - die wekelijks wisselende - tijdens schooltijd ingeroosterde - werkuren.
Ja, want Rayman zegt: "Jai moet verdah leruh dan jou neus lang ies"
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zaterdag 15 september 2007 @ 21:28:30 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53205301
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, want Rayman zegt: "Jai moet verdah leruh dan jou neus lang ies"
Ja, whatever. Ik ben 18.
pi_53208076
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja, whatever. Ik ben 18.
Maar dat weet die Rayman natuurlijk niet
  zondag 16 september 2007 @ 14:19:22 #16
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_53218233
TS wat doe je?
pi_53235722
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:19 schreef Gluckskafer het volgende:
TS wat doe je?
Vandaag even opbellen, maar ik moet eerst naar sport
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties