Precies. Die staan mijns inziens erger voor schut dan de 'nerds'.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef suddendeath77 het volgende:
En die "beauty's'' zijn zo dom als en varken,![]()
mensen die denken dat beauties ervoor zijn om te communicerenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef suddendeath77 het volgende:
En die "beauty's'' zijn zo dom als en varken,![]()
ik zou ze wel doen in iedergevalquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:56 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Precies. Die staan mijns inziens erger voor schut dan de 'nerds'.
Ja, big duh. Maar er zijn *shock* ook andere belangrijke dingen naast de vleselijke lusten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik zou ze wel doen in iedergeval
doen ze toch zelf?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:43 schreef BonJovi het volgende:
En dan word je nog voorschut gezet op tv
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:43 schreef BonJovi het volgende:
Kvind het wel zielig voor de nerds die op tv komen. Ten eerste je bent al zielig dat je een nerd bent en liever met je lange haren en baardje games speelt met vrienden in je Star Wars t-shirt draken t-shirt. En dan word je nog voorschut gezet op tv
Klacht : Leedvermaak
maar wel leuk voor ons om te zien!
En ik kan het ook niet begrijpen hoe mensen nerds kunnen zijn, hallo man doe wat aan je haar scheer je eigen. Koop leuke kleding en ga uit ofzo.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:46 schreef Aurelianus het volgende:
Ik verkeer liever in een gezelschap 'nerds' die wat te vertellen hebben dan in een gezelschap domme 'beauties' die de hoofdstad van Estland niet eens weten.
WHAHA die had ik eerst gezet! maar toch veranderd naar star wars shirtjesquote:
ik denk toch dat er meer mensen zullen zijn die de hoofdstad van Estland niet weetquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:46 schreef Aurelianus het volgende:
Ik verkeer liever in een gezelschap 'nerds' die wat te vertellen hebben dan in een gezelschap domme 'beauties' die de hoofdstad van Estland niet eens weten.
quote:Op zondag 16 september 2007 01:22 schreef Neuralnet het volgende:
Verkapt *ik ben ook een nerd en had graag mee willen doen* topic. een lekker ding geneukt
Rent hard voor weg. Paris Hilton typetjes daarentegenquote:
dit komt aardig overeen met mijn mening...quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:46 schreef Aurelianus het volgende:
JIj zou ook Daniel de Ridder doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik zou ze wel doen in iedergeval
wees blij met je zojuist verworven Syfilis maatquote:Op maandag 17 september 2007 10:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Rent hard voor weg. Paris Hilton typetjes daarentegen![]()
ja dat viel me ook al opquote:Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef Fiskus het volgende:
Veel ajacieden in dit topic trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |