Ik was echt niet de laatste in de rij hoor !!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat had je kunnen weten dat Herman Finkers snel uitverkocht is.
Nee, maar als je 2 uur vantevoren heen gaat dan ben je bij Herman Finkers te laat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik was echt niet de laatste in de rij hoor !!![]()
Blijkbaar ja, maar dat is wel frustrerend...quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, maar als je 2 uur vantevoren heen gaat dan ben je bij Herman Finkers te laat.
Maar bekijk het van de goede kant, jij hebt maar 2 uur verpest. Maar degene voor jou hebben meer tijd verpest!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, maar dat is wel frustrerend...
Piemel!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:Ik heb wel kaarten voor Finkers
Zit zelfs op rij 2 en heb niet eens in de rij hoeven te staan
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik had zelf bijna kaartje voor Najib, maar het theater had gvd al 200 kaartje van tevoren verkocht aan sponsoren.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik heb ook kaartjes voor najib
Ook rij 2
Hoe dan??quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:Ik heb wel kaarten voor Finkers
Jochem mijer en najib heb ik ook, daar kun je wel op inschrijven!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Jochem Myjer (rij 10) en voor Klaas vd Eerden (rij 2).
Dat is idd wel makkelijker!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jochem mijer heb ik ook, daar kun je wel op inschrijven!!![]()
![]()
Klaas van de eerden .. rij 1quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Jochem Myjer (rij 10) en voor Klaas vd Eerden (rij 2).
Pas maar op, hij pikt mensen van de eerste rij eruitquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Javier guzman .. rij 1
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klaas van de eerden .. rij 1
Javier guzman .. rij 1
![]()
Hier verliep het gewoon via de voorinschrijving van het theater, zoals met elke andere voorstelling. Miss is hij aardiger voor de Enschede-ers.. kan ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe dan??
Finkers wil zelf dat zijn kaarten niet op inschrijving worden verkocht, daarom moet iedereen in de rij (tenminste dat is het idee)
Wel een rotstreek eigenlijk van Finkers...
Alleen maar leukquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pas maar op, hij pikt mensen van de eerste rij eruit.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal ik de grap verklappen, zodat je hem te slim af kunt zijn?.
Effe maar de opsomming waar ik nog meer naartoe gaquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Bert Visscher rij 2
Vorig jaar
Nee dit was in Leeuwarden!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:41 schreef pleeborstel het volgende:
In Zwolle toevallig?![]()
Ik heb vanmorgen uiterst relaxed via internet 4 kaarten voor Herman besteld.![]()
hahaha .. zou wel grappig zijn.. Maar nehquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal ik de grap verklappen, zodat je hem te slim af kunt zijn?.
Arie en Silvester is geweldig!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Effe maar de opsomming waar ik nog meer naartoe ga
Ernst van der Pasch - rij 1
Jan jaap van der wal - rij 1
Marc Marie Huijbregths - rij 2
De Lama's - rij 5
Youp van t hek - rij 3
Boom Chicago - rij 1
Arie en sylvester - rij 10
Dus opzich wel redelijk
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Arie en Silvester is geweldig!
Dat is toch de Arie en Silvester Spektakel Show ofzo?
Ik vond de Spektakel show de beste van allen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Heb de show al eens gezien.. is iets minder dan de vorige, maar ach.. blijft geweldig!!
ja klopt.. Spektakel show
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:47 schreef DB1267 het volgende:
Gewoon te kut voor woorden, hier zijn alle kaarten vergeven aan bobo's en zo: komt de gewone man ook niet meer aan bod. Baggerzooi!
Ga je ook naar Lebbis?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Arie en Sylvester en Bert vischer ben ik ook al geweest. Najib, Jochem Meijer en freek de Jonge ga ik nog heen, maar dat is allemaal op inschrijving!!
De nieuwe show van jochem meijer is hier niet echt in de buurt.. Dat is beetje jammer... dus die zal ik wss niet zienquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Arie en Sylvester en Bert vischer ben ik ook al geweest. Najib, Jochem Meijer en freek de Jonge ga ik nog heen, maar dat is allemaal op inschrijving!!
Er is vaak inschrijving voor leden, voordat er een algemene inschrijving komt. FF informeren waar je lid van moet worden (klein bedrag per jaar) en je kan snel naar leuke voorstellingen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:47 schreef DB1267 het volgende:
Gewoon te kut voor woorden, hier zijn alle kaarten vergeven aan bobo's en zo: komt de gewone man ook niet meer aan bod. Baggerzooi!
Ja als je hier in de rij kon staan was er niets aan de hand. Het ging allemaal op inschrijvingquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoezo?
Je moet toch eerlijk in de rij gaan staan?
Tsja, met inschrijving is het allemaal corrupt!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:50 schreef DB1267 het volgende:
[..]
Ja als je hier in de rij kon staan was er niets aan de hand. Het ging allemaal op inschrijving
Ik weet het niet, maar hij is wel vaak in het Noorden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, komt die ook in Leeuwarden dan?
jah? Heb nog geen shows van hem gezien echt. Kan er nog wel heen als ik wil zie ik (rij 1quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij is wel vaak in het Noorden.
Maar Lebbis is echt goed, hij heeft goede rake grappen en wat hij zegt klopt allemaal.
Dat had ik ook niet, maar ik vond het heel erg goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah? Heb nog geen shows van hem gezien echt.
Alweer rij 1?quote:Kan er nog wel heen als ik wil zie ik (rij 1) .. Even over nadenken dus
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet, maar ik vond het heel erg goed.
[..]
Alweer rij 1?
Heb je een eigen impressariaat ofzo?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar alles is beter dan rij 2 en verder
thanx, het lucht iig iets op...quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef TNA het volgende:
Het spijt me bijna het te zeggen, maar dit is echt een terechte klacht
Denk maar gewoon dat zonder jou het niks aan wordt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
thanx, het lucht iig iets op...![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:Ik heb wel kaarten voor Finkers
Mag ik je bij dezen officieel nomineren voor de "grootste-sadist-van-het-forum-award"?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik heb ook kaartjes voor najib
Ook rij 2
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Mag ik je bij dezen officieel nomineren voor de "grootste-sadist-van-het-forum-award"?
Spannend!! Wie zijn er nog meer genomineerd??quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Mag ik je bij dezen officieel nomineren voor de "grootste-sadist-van-het-forum-award"?
Dirkhquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Spannend!! Wie zijn er nog meer genomineerd??![]()
Deze gedachte houd ik mezelf steeds voor !!quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar bekijk het van de goede kant, jij hebt maar 2 uur verpest. Maar degene voor jou hebben meer tijd verpest!
Dat is relaxt jeweets!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Deze gedachte houd ik mezelf steeds voor !!
En mensen die met stoeltje naar een rij gaan:![]()
Mag ik er ook een?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
quote:
Je kunt er toch niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel in utrecht...
aaah whatever, ik leg me erbij neer....![]()
Tja, er zit nou eenmaal verschil in hequote:
Als je het op tijd weet .. ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
het is mij nog nooit gebeurd dat ik geen kaartjes kon krijgen voor welk evenement dan ook , moet je harder je best doen of eerder komen
Waar haal je die wijsheid vandaan? Gewoon gekregen hoor, voor de officiele verkoopquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe dan??
Finkers wil zelf dat zijn kaarten niet op inschrijving worden verkocht, daarom moet iedereen in de rij (tenminste dat is het idee)
Wel een rotstreek eigenlijk van Finkers...
Dat is zo in Leeuwarden. Anders had ik toch ook wel ingeschreven..quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Gewoon gekregen hoor, voor de officiele verkoop
Maar dat betekend toch niet gelijk dat dat de eis van Finkers is geweest? Anders zouden ze het toch zo wel bij elk theater gedaan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is zo in Leeuwarden. Anders had ik toch ook wel ingeschreven..
hmm heb ik nooit , omdat Sittard zo klein is dat je wel weet wat er in dat weekend te doen isquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het op tijd weet .. ben ik het met je eens.
komt vaak genoeg voor dat ik een affiche van iets zie en denk: he dat is miss best leukGa je kijken of er nog kaarten zijn..
Op!
Daar heb je gelijk in. Misschien geef ik Finkers onterecht de schuld daarvan... Kan ook wel eens het idee van "de harmonie" geweest zijn: ze hadden namelijk opening van het seizoen... BASTARDS!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat betekend toch niet gelijk dat dat de eis van Finkers is geweest? Anders zouden ze het toch zo wel bij elk theater gedaan?
Al is dat in Hengelo ook wel gebeurd (rij), echter de rest van de voorstellingen gewoon op inschrijving
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Finkers bekijk je toch gewoon op YouTube?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |